جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - June 14 2024
کد خبر: 72659
تاریخ انتشار: 13 آذر 1400 12:55
در بازار ارز چه خبر است؟

دلار کانال 30 هزار تومان را فتح کرد

دلار آمریکا در شروع معاملات اولین روز هفته جاری افزایشی ۶۰۰ تومانی نسبت به هفته گذشته را تجربه کرد و به ارزش ۳۰ هزار تومان فروخته شد.

در شروع معاملات امروز شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ دلار از مرز ۳۰ هزار تومان گذشت و هر سکه امامی به ارزش ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله شد. این بیشترین قیمت دلار و سکه از ابتدای سال جاری محسوب می‌شود.
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز شنبه ۱۳ آذر در حالی معاملات این هفته را آغاز کرد که نسبت به هفته گذشته ۶۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و به ارزش ۳۰ هزار تومان معامله شد. قیمت یورو هم با افزایش نرخ ۶۵۰ تومانی به ۳۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسید. قیمت سکه امامی در شروع معاملات امروز ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود و هر سکه گرمی با ۵۰ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در شروع معاملات امروز شنبه ۱۳ آذر ماه با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به هفته گذشته به یک میلیون و ۲۸۲ هزار تومان رسید.

قیمت سکه
قیمت سکه طلای طرح قدیم امروز شنبه ۱۳ آذر به ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید. نرخ سکه امامی هم معاملات هفته جاری را با ۳۸۰ هزار تومان افزایش قیمت آغاز کرد و به ارزش ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت سکه گرمی هم از این افزایش قیمت عقب نماند و در شروع معاملات امروز هر سکه گرمی به ارزش دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید که افزایشی ۵۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته داشته است. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در شروع معاملات امروز شنبه ۱۳ آذر ماه با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به هفته گذشته به یک میلیون و ۲۸۲ هزار تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

دلار آمریکا در شروع معاملات اولین روز هفته جاری افزایشی ۶۰۰ تومانی نسبت به هفته گذشته را تجربه کرد و به ارزش ۳۰ هزار تومان فروخته شد. هر اسکناس یورو هم امروز در حالی معاملات این هفته را آغاز کرد که نسبت به هفته گذشته ۶۷۰ تومان افزایش داشت و به ارزش ۳۳ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد. لیر ترکیه هم نسبت به هفته گذشته ۴۰ تومان افزایش داشت و هر اسکناس این ارز به ارزش دو هزار و ۱۹۰ تومان معامله شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر