يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - June 23 2024
کد خبر: 90638
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1403 15:58
«جریان اصلاحات در این دوره از انتخابات دست بازتری دارد و می‌تواند فعالیت انتخاباتی داشته باشد البته هنوز نمی‌توان واکنش مردم را برای شرکت در انتخابات آتی حدس زد.»
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تایید مسعود پزشکیان برای انتخابات ۱۴۰۳ پالس مثبتی به محمد خاتمی و جبهه اصلاحات بود که شاید شورای نگهبان کمی عقب گرد داشته است چراکه خاتمی و جبهه اصلاحات اصل را بر مشارکت مشروط در انتخابات قرار داده بودند.

به گزارش منیبان، علی صوفی چهره سیاسی اصلاح طلب در خصوص وضعیت اصلاح طلبان و برنامه‌های آن‌ها پس از تایید مسعود پزشکیان گفت: بعد از رحلت امام ره رفته رفته رفتارهای شورای نگهبان تغییر کرد و تبدیل به نظارت استصوابی شد در این راستا هم به صورت سلیقه‌ای شروع به گزینش کاندیداها کردند.

او افزود: تایید مسعود پزشکیان برای انتخابات ۱۴۰۳ پالس مثبتی به محمد خاتمی و جبهه اصلاحات بود که شاید شورای نگهبان کمی عقب گرد داشته است چراکه خاتمی و جبهه اصلاحات اصل را بر مشارکت مشروط در انتخابات قرار داده بودند.

صوفی ادامه داد: جریان اصلاحات در این دوره از انتخابات دست بازتری دارد و می‌تواند فعالیت انتخاباتی داشته باشد البته هنوز نمی‌توان واکنش مردم را برای شرکت در انتخابات آتی حدس زد.

این چهره سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: مسعود پزشکیان هم سابقه اجرایی دارد و هم نمایندگی مجلس را بر عهده داشته است. او کاملا با مسائل کشور آشنایی دارد و قطعا می‌تواند دولتی متفاوت، مردمی و قوی تشکیل بدهد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر