سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: 42639
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1397 03:13
تحقیق از مردی که به آزار دانش‌آموزان متهم است، در دادسرای ارشاد تهران آغاز شد و این در حالی است که هنوز ابعاد اتهام این مرد به‌صورت دقیق مشخص نیست.
تحقیق از مردی که به آزار دانش‌آموزان متهم است، در دادسرای ارشاد تهران آغاز شد و این در حالی است که هنوز ابعاد اتهام این مرد به‌صورت دقیق مشخص نیست. متهم در پی شکایت والدین برخی دانش‌آموزان توسط پلیس امنیت بازداشت شد و در روند تحقیقات، پرونده برای رسیدگی مقدماتی در اختیار یکی از بازپرسان دادسرای ارشاد قرار گرفت. این مرد تاکنون به تجاوز به دانش‌آموزان اعتراف نکرده و گفته فقط به آنها فیلم غیراخلاقی نشان داده است. از سویی ادعای تجاوز توسط تمام شاکیان مطرح نشده است و آن‌طور که یک منبع آگاه به «شرق» گفت، هنوز مدارکی برای اثبات این اتهام به دست نیامده، اما قرار است دانش‌آموزان به پزشکی‌قانونی معرفی شوند تا از لحاظ جسمی و روانی مورد معاینه قرار گیرند. 

اتهام این مرد تاکنون فقط ترغیب و تشویق به فساد و فحشاست و مدارکی که باعث ثبت اتهام جدید در پرونده شود به دست نیامده است. درهمین‌حال یک منبع آگاه انتظامی نیز گفت دانش‌آموزان ادعایی مبنی‌بر وقوع تجاوز ندارند. این پرونده پس از آن تشکیل شد که مادر یکی از دانش‌آموزان فیلمی را در گوشی موبایل فرزند خود دید و با پیگیری موضوع فهمید فیلم از طریق ناظم مدرسه به دست پسر نوجوان رسیده است. بعد از آن اولیای چند دانش‌آموز دیگر نیز موضوع را از طریق مدیر مدرسه پیگیری کردند تا اینکه روز حادثه متهم و اولیا با هم درگیر شدند و پلیس وارد عمل شد. پس از آن ادعایی مطرح شد مبنی‌بر اینکه متهم سال گذشته نیز دو یا سه دانش‌آموز را در اردوی شهرستان کردان مورد آزار قرار داده است، البته آن زمان پرونده‌ای علیه این فرد تشکیل نشده بود و دانش‌آموزان بعد از ماجراهای اخیر موضوع سال گذشته را نیز مطرح کردند که این ادعا نیز تاکنون به اثبات نرسیده است. بنا بر این گزارش، در این مرحله از تحقیقات اولویت با شناسایی تمامی بزه‌دیدگان احتمالی و معرفی آنها به پزشکی‌قانونی است. از سویی متهم نیز با قرار بازداشت به زندان معرفی شده است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر