يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - June 23 2024
کد خبر: 90637
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1403 15:37
«پس از انتشار ادعا‌های مورد اشاره و طبق پیگیری‌های صورت گرفته در مورد آسیب دیدن چشم خانم آذر پیک هنگام اجرای حکم توسط ضابط پرونده، مطابق معاینات دقیق صورت گرفته هنگام ورود محکوم به زندان زنان مشخص شد هیچ آسیبی از ناحیه چشم در صبا آذر پیک مشاهده نشده است.»
قوه قضاییه اعلام کرد: پیگیری‌ها در رابطه با ادعاهای منتشر شده در مورد صفورا آذرپیک نشان می‌دهد که این فرد در هنگام ورود به زندان هیچ آسیبی از ناحیه چشم نداشته است.

به گزارش مهر، قوه قضائیه اعلام کرد: طی روزهای گذشته و پس از اجرای حکم صفورا (صبا) آذر پیک ادعاهایی از طریق همسر محکوم در فضای مجازی منتشر شد. پس از انتشار ادعاهای مورد اشاره و طبق پیگیری‌های صورت گرفته در مورد آسیب دیدن چشم خانم آذر پیک هنگام اجرای حکم توسط ضابط پرونده، مطابق معاینات دقیق صورت گرفته هنگام ورود محکوم به زندان زنان مشخص شد هیچ آسیبی از ناحیه چشم در صبا آذر پیک مشاهده نشده و در پرونده معاینه پزشکی وی هنگام ورود به زندان موردی از آسیب به چشم ثبت نشده است.

بنا بر این گزارش؛ البته گفتنی است آذر پیک هنگام ورود و پذیرش در زندان نزد دادیار ناظر بر زندان رفته و شکایتی علیه ضابط مجری حکم ثبت کرده که این شکایت در دست بررسی است.

همچنین همسر فرد محکوم ادعاهایی در مورد وضعیت پزشکی آذر پیک داشته است که یادآور می‌شود سازمان زندان‌ها برای تمام زندانیان در سراسر کشور متعهد به فراهم آوردن امکانات پزشکی است و احیاناً اگر محکوم نیاز به دریافت خدمات پزشکی و درمانی داشته باشد این خدمات را در بهداری زندان و یا نزد پزشک متخصص خارج از زندان به صورت رایگان دریافت خواهد کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر