جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: 44943
تاریخ انتشار: 23 آبان 1397 16:24
شاید اگر مهدی طارمی تیم را ترک نمی‌کرد و همه بازیکنان هم در اردوی تیم می‌ماندند پرسپولیس به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود نمی‌کرد.
به‌جز مهدی طارمی چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم اردوی تیم را ترک کردند و به تیم‌های خارجی پیوستند، اما مهدی طارمی بیشتر مورد توهین قرار گرفت به این دلیل که پرسپولیس به‌خاطر انتقال او به تیم ریز‌اسپور و بازگشت به جمع سرخپوشان دو پنجره را از دست داد و محروم شد.
به گزارش خبرورزشی، پرسپولیسی‌ها بعد از این‌که جام آسیا را از دست رفته دیدند وارد صفحه مهدی طارمی شدند و حسابی از خجالت او درآمدند. این پیام‌ها بدین معنی بود که اگر مهدی طارمی تا زمان باز شدن پنجره زمستانی در پرسپولیس می‌ماند این تیم شرایط بهتری را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کرد و چه‌بسا قهرمان می‌شد!
البته به‌جز مهدی طارمی چند بازیکن دیگر پرسپولیس هم اردوی تیم را ترک کردند و به تیم‌های خارجی پیوستند، اما مهدی طارمی بیشتر مورد توهین قرار گرفت به این دلیل که پرسپولیس به‌خاطر انتقال او به تیم ریز‌اسپور و بازگشت به جمع سرخپوشان دو پنجره را از دست داد و محروم شد.
اما توهین به مهدی طارمی رفتار بی‌ثمری است. واقعیت این است که نه مهدی طارمی بلکه خیلی از فوتبالیست‌ها به‌خاطر عدم علاقه‌مندی به مطالعه، با قوانین نقل و انتقالات آشنا نیستند و بی‌شک اگر طارمی می‌دانست بازگشت او به تیم باعث محرومیت ۴ ماهه و جریمه نقدی ۷۵۰ هزار دلاری‌اش می‌شود اردوی تیم ریزاسپور را ترک نمی‌کرد و در این بین باید باشگاه هوشیاری به خرج می‌داد و به استناد قوانین فیفا به مهدی طارمی دستور نمی‌داد به تهران بازگردد!
همه این‌ها به کنار، شاید اگر مهدی طارمی تیم را ترک نمی‌کرد و همه بازیکنان هم در اردوی تیم می‌ماندند پرسپولیس به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود نمی‌کرد. خیلی از تیم‌های غرب آسیا از پنجره تابستانی نقل و انتقالات محروم نبودند و همه نفرات را در اختیار داشتند، اما فینالیست نشدند.
اتفاقاً یکی از دلایلی که موجب صعود تیم به دیدار پایانی لیگ قهرمانان شد همین محدودیت‌ها بود که تیم را همدل و یکرنگ کرد و به قول برانکو باعث تلاش ۲۰۰ درصدی شاگردانش شد. همانند تیمی که در زمان ۱۰ نفره شدن بیشتر می‌دود و بیشتر تلاش می‌کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر