جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - June 14 2024
کد خبر: 4388
تاریخ انتشار: 06 مهر 1392 19:27
به گزارش راه مردم، علی علیلو درگفت و گو با خانه ملت با اشاره به اینکه تحقیق و تفحص پایه تحقیق و تفحص از سه شرکت خودروسازی ایرانخودرو، سایپا و ایرانخودرو دیزل است، افزود: تحقیق و تفحص از شرکت خودروسازی ایرانخودرو از روز سه شنبه هفته گذشته آغاز شد و با استقرار گروه های کارشناسی تحقیق و تفحص از شرکت سایپا نیز از امروز آغاز شد.

نماینده مردم شبستر در باره زمان تحقیق و تحص از شرکت خودروسازی ایرانخودرو دیزل نیز گفت: گروه های کارشناسی دو الی سه روز آینده در این شرکت مستقر می‌شوند و تحقیق و تفحص از این شرکت خودروسازی نیز آغاز می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیش از این گفته بود: تحقیق و تفحص در مرحله اول از سه شرکت خودروسازی ایرانخودرو، سایپا و ایرانخودرو دیزل در دستور کار است و احتمال دارد به حسب اتفاقاتی که رخ می دهد تحقیق و تفحص از بعضی خودروسازان مرتبط دیگر نظر به تایید هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص در دستور کار قرار گیرد.

به گفته رئیس کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان گزارش نهایی و کارشناسانه که قابل دفاع باشد حدود ۱۲۰ روز دیگر اعلام می شود اما در روند کار گزارش های تحقیق و تفحص ارائه می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر