جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - June 14 2024
کد خبر: 2871
تاریخ انتشار: 03 شهريور 1392 23:11
اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان این وزارتخانه حکایت از آن دارد که جای هیچ گونه نگرانی برای پذیرفته شدگان بورس 92 وجود ندارد.

شبکه ایران / طی تماس با مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پیرو خبر منتشر شده در رسانه ها تحت عنوان «تعلیق قبولی پذیرفته شدگان بورس 92» که باعث نگرانی دانشجویان و مخاطبین شده بود، خبرنگار شبکه ایران کسب اطلاع کرد.

اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان این وزارتخانه حکایت از آن دارد که جای هیچ گونه نگرانی برای پذیرفته شدگان بورس 92 وجود ندارد.

گفتنی است به زودی جهت شفاف شدن مسائل پیرامون اخبار منتشر شده روابط عمومی وزارت علوم اطلاعیه صادر می کند.

لازم به ذکر است ساعاتی پیش برخی رسانه ها با خبرسازی اشتباه مدعی شده بودند سرپرست وزارت علوم، دستور تعلیق قبولی پذیرفته شدگان بورس سال 92 و بورسیه‌های سنوات قبل که هنوز حکم بورس تحصیلی آنان صادر نشده است را صادر کرده است.

تکمیلی:

همچنان که گزارش شد؛ برخلاف  سوء استفاده خبرگزاری فارس در ارتباط با نامه دکتر جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به دکتر ملاباشی، معاون محترم وزیر و رئیس سازمان دانشجویان، که موجب نگرانی جمع کثیری از دانشجویان بورسیه شد، دقایقی پیش روابط عمومی این وزارتخانه با انتشار اطلاعیه به هرگونه شائبه و نگرانی پذیرفته شدگان بورس تحصیلی دکترا پایان داد.

متن کامل اطلاعیه وزرات علوم به شرح زیر است:

اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد : پیرو انتشار مطلبی در برخی سایت های خبری تحت عنوان « قبولی پذیرفته شدگان بورس 92 تعلیق شد» به اطلاع می رساند که در نامه ابلاغی سرپرست محترم وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به سازمان امور دانشجویان صرفا ایجاد تعهدات جدید به دلیل مشکلات اعتباری تا اطلاع ثانوی متوقف گردیده و باتوجه به مفاد نامه ابلاغی ، روند جاری فعالیت های سازمان امور دانشجویان و اقدامات مربوط به دانشجویان بورسیه بطور معمول و در چارچوب مقررات و اعتبارات انجام می شود و صدور این ابلاغ به منزله تضییع حقوق بورسیه های قانونی موافقت شده و یا افرادی که قبلا مشغول به تحصیل شده اند ، نیست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر