شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - June 15 2024
کد خبر: 1220
تاریخ انتشار: 23 تير 1392 15:33
بانک‌پاسارگاد همچون گذشته، به مشتریان در شعبه‌ها به هزینه خود، آموزش بانکداری مجازی می‌دهد.

به گزارش راه مردم، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌‌پاسارگاد به عنوان بانکی پیشتاز در ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین به عنوان اولین بانک در کشور که خدمات بانکداری مجازی را ارایه داده‌است، فرهنگ‌سازی و آموزش در مورد طریقه بهره‌مندی از این خدمات را از مسئولیت‌های خطیر خود می‌داند. تا آنجا که از سال 1389 تا 1391، با برگزاری بیش از 3 هزار دوره، به بیش از 30 هزار نفر از مشتریان به هزینه خود آموزش بانکداری مجازی داده‌است.

وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد به عنوان یک بانک‌سبز، با برگزاری این دوره‌ها و تلاش برای ارایه خدمات بانکداری الکترونیک با سرعت و کیفیت بالا، گام اساسی در جهت کاهش آلودگی محیط‌زیست، کاهش رفت‌و آمدها، صرفه‌جویی در وقت و هزینه هم‌میهنان و ... برداشته‌است.

این بانک اعتقاد دارد آگاهی مردم از خدمات بانکداری مجازی اجتناب‌ناپذیر است و با توجه به عدم فرصت، مشتریان محترم بدون مراجعه به شعبه‌ها کلیه نیازهای بانکی خود را برطرف سازند. وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش بانکداری‌ مجازی به مشتریان در شعبه‌ها همچنان ادامه دارد و هم‌میهنان علاقمند می‌توانند برای بهره‌مندی از این دوره‌ها، به شعبه خود مراجعه کنند.

گفتنی است مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 و همچنین سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرات و پاسخ به سؤالات هم‌وطنان گرامی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر