شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 9714
تاریخ انتشار: 30 دی 1392 18:59
اکنون فرانسوا اولاند تنهاست. تنها در مقابل خودش، تنها در مقابل وزرایی که زیرزیرکی می‌خندند و به هم می‌گویند: حالا قضیه رابطه با این بازیگر جدی است؟

به گزارش راه مردم، فرانسوا اولاند در حال رویا پروری بود؛ هرچند این رویا زیاد به طول نینجامید. شنبه یازدهم ژانویه برای فرانسوا اولاند آخر هفته وحشتناکی را رقم زد؛ ماجرایی که به دلیل فاش شدنش حالا آقای رئیس جمهور باید به افکار عمومی پاسخگو باشد و شریک زندگی‌اش هم که قربانی این ماجرا بود؛ روانه بیمارستان شده
به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ هفته گذشته مجله « کلوزر» عکس‌هایی از رئیس جمهور فرانسه منتشر کرد که به نظر می‌رسید او به آپارتمان خصوصی خانم « ژولی گایه»، بازیگر فرانسوی رفت‌وآمد دارد.اولاند هم وقتی عکس‌ها منتشر شد؛ چیزی نگفت جز اینکه هرکس زندگی خصوصی خودش را دارد. این پاسخ احتمال وجود ارتباط عاشقانه میان بالاترین مقام دولت فرانسه و یک هنرمند را بیشتر از قبل قوت بخشید.

مجله « لوپوئن» این هفته از همین ماجراها نوشته و اینکه چطور یک سوال از رئیس جمهور فرانسه در جلسه هفته گذشته او با وزرا، سکوت هیئت دولت در مورد افشای ماجرای زندگی اولاند را شکست.

سوال این بود: « واشنگتن می‌خواهد بداند چه کسی در سفر ماه فوریه، آقای رئیس جمهور را همراهی خواهد کرد؟»

پرسشی کشنده که در جلسه روز دوشنبه که به روال هر هفته از ساعت 9 و سی دقیقه صبح در الیزه برگزار می‌شود، « پل ژان اورتیز»، مشاور دیپلماتیک رئیس جمهور فرانسه آن را پرسید.

همین سوال هم باعث شد که این موضوع که تا آن لحظه در الیزه تابو بود، مطرح شود.

لوپوئن می‌نویسد: « اما این سوالی است که انگار اغلب فرانسوی‌ها از فرانسوا اولاند دارند. آن روز رئیس جمهور در جلسه شرکت نکرد و ترجیح داد همه روز در دفترش بماند تا بیشتر خودش را در امان نگاه دارد. تا روز نشست خبری‌اش که سه‌شنبه بود.»

در ادامه مطلب می‌خوانیم:« روز قبل، یکشنبه اواسط روز، سر و صداها و اضطراب‌ها خیلی بیشتر شد؛ وقتی خبر بستری شدن شریک زندگی فعلی فرانسوا اولاند منتشر شد. حالا دیگر همه می‌دانستند رئیس جمهور فرانسه باید در نشست خبری روز سه‌شنبه به خبرنگاران پاسخ بدهد. »

نویسنده این گزارش در ادامه آورده: « با اینکه مشاوران فرانسوا اولاند روز دوشنبه می‌خواستند حرفی از این موضوع به میان نیاورند؛ اما درخواست باراک اوباما، مشاور دیپلماتیک فرانسوا اولاند را مجبور کرد لب به سخن بگشاید. »

نویسنده ادامه می‌دهد:« اکنون فرانسوا اولاند تنهاست. تنها در مقابل خودش، تنها در مقابل وزرایی که زیرزیرکی می‌خندند و به هم می‌گویند: حالا قضیه رابطه با این بازیگر جدی است؟»

نیکلا سارکوزی در پاسخ به سوال در نشست خبری در ژانویه 2008 گفته بود:« بله، قضیه کارلا جدی است.»

اما فرانسوا اولاند در پاسخ به خبرنگاران گفته بود که با شرایط سختی در زندگی خصوصی‌اش رو به رو است.

آقای اولاند افزود به سئوال‌ها در این باره پیش از سفرش به آمریکا پاسخ خواهد داد. او گفت که زندگی خصوصی‌اش باید خصوصی بماند.

لوپوئن می‌نویسد: « به نظر می‌رسد فرانسوا اولاند در روزهای گذشته درست نخوابیده، هرچند در منظر عمومی خود را مثل همیشه نشان می‌دهد.»

و ادامه می‌دهد:« روز اول که شریک زندگی فرانسوا اولاند در بیمارستان بستری شد، دستیاران او به رسانه‌های فرانسوی گفتند که پس از شنیدن این خبر، شوکه شده و به نظر می‌رسد اکنون با اینکه از بیمارستان مرخصی شده اما نمی‌داند باز هم با فرانسوا اولاند که از سال 2007 شریک زندگی‌اش شده و در الیزه با هم زندگی کرده‌اند؛ همچنان ادامه خواهد داد یا نه؟»

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر