شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 89470
تاریخ انتشار: 01 فروردين 1403 11:54
ناپدید شدن پرنسس لبخند بر لب که دهان اش را بسته نگه می‌دارد

کیت میدلتون کجاست؟/ناپدید شدن او از دید عموم عجیب‌تر می‌شود

برخی تصور می‌ کردند که چیزی در مورد سلامتی کیت به طرز وحشتناکی اشتباه بوده است. شاید او واقعا در خطر مرگ قرار داشته و شاید در کما بوده است. شاید زندگی زناشویی او با ویلیام به مشکل برخورده و برخی می گفتند شاید او کشته شده و یک بدل در حال جایگزینی اوست.

 در تاریخ ۱۸ مارس TMZ ویدئویی از "کیت میدلتون" دوشس کمبریج منتشر کرد که او را همراه با پرنس ویلیام در حال قدم زدن در پارکینگ فروشگاه Windsor Farm Shop نشان می‌داد. کیت میدلتون در آن ویدئو با لبی خندان در حال صحبت با پرنس ویلیام است. برای چندین ماه است که یکی از پر عکس‌ترین زنان جهان، چهره‌ای که از زمانی که دوست دختر پرنس ویلیام از دوران تحصیل او در کالج بود، ظاهرا از دید عموم ناپدید شده است. در تاریخ ۱۷ ژانویه کاخ کنزینگتون اعلام کرد که کیت یک روز پیش از آن برای جراحی شکم برنامه ریزی شده وارد بیمارستان شده است. در آن اطلاعیه آمده بود: "پرنسس ولز امیدوار است که عموم مردم تمایل او را برای حفظ هر چه بیش‌تر عادی بودن وضعیت برای فرزندان اش درک کنند. او تمایل دارد اطلاعات پزشکی شخصی اش خصوصی باقی بماند". کاخ کنزینگتون افزوده است که بعید به نظر می‌رسد کیت تا عید پاک امسال که در تاریخ ۳۱ مارس برگزار می‌شود بتواند وظایف عمومی خود را از سر بگیرد.

به گزارش فرارو به نقل از وکس، کیت تاکنون به برنامه اعلام شده قبلی پایبند بوده است. کاخ کنزینگتون در در تاریخ ۲۹ ژانویه اعلام کرد که او به خانه بازگشته و در مسیر بهبود برنامه ریزی شده ۱۰ تا ۱۴ روزه خود در بیمارستان است. در حال حاضر هنوز عید پاک فرانرسیده و او هنوز وظایف خود را از سر نگرفته است. با این وحود، وقفه طولانی در حضور‌ عمومی کیت و فقدان اطلاعات دقیق در مورد سلامتی او، بستر مناسبی برای طرح نظریه‌های توطئه را فراهم کرده است. هنگامی که پرنس ویلیام برنامه‌ای از پیش برنامه ریزی شده را در تاریخ ۲۷ فوریه لغو کرد و به یک "موضوع شخصی" اشاره نمود شایعه پراکنی‌ها تشدید شدند.

برخی تصور می‌کردند که چیزی در مورد سلامتی کیت به طرز وحشتناکی اشتباه بوده است. شاید او واقعا در خطر مرگ قرار داشته و شاید در کما بوده است. شاید زندگی زناشویی او با ویلیام به مشکل برخورده و برخی می‌گفتند شاید او کشته شده و یک بدل در حال جایگزینی اوست.

در همین حال، پاسخ‌های کاخ کنزینگتون نتوانسته طرفداران کیت را متقاعد کند. در تاریخ ۱۰ مارس کاخ کنزینگتون تصویری از پرنسس ولز در حال لبخند زدن با فرزندانش به افتخار روز مادر در بریتانیا پخش کرد. آن تصویر دومین بار از تنها دو حضور عمومی کیت از روز کریسمس بوده است. با این وجود، آن تصویر اندکی پس از انتشار با رسوایی مواجه شد. چندین آژانس بزرگ عکاسی خبری از جمله "آسوشیتدپرس" و "رویترز" به این نتیجه رسیدند که تصاویر دستکاری شده اند. روز بعد در تاریخ ۱۱ مارس در حساب کاربری پرنس و پرنسس ولز در توئیتر متن عذرخواهی منتشر شد که در آن نوشته شده بود: "مانند بسیاری از عکاسان مبتدی من گاهی اوقات ویرایش عکس را تجربه می‌کنم. می‌خواستم بابت هر گونه سردرگمی به وجود آمده به دنبال انتشار عکس خانوادگی‌ای که دیروز به اشتراک گذاشتیم عذرخواهی کنم. امیدوارم همه کسانی که روز مادر را جشن می‌گیرند روز بسیار شادی داشته باشند".

به گزارش "دیلی تلگراف" در اواخر همان روز ظاهرا از کیت در حال خروج از قلعه ویندزور عکس گرفته شده بود. این تصویر شاهزاده ویلیام را در ماشینی کنار یک زن سبزه نشان می‌دهد که گوش و اندکی از گونه او نمایان است. در غیاب تصویر واضحی از کیت شایعات بالا گرفت. به همین خاطر طرح نظریه‌های توطئه تشدید شده است. اکثر آن نظریه‌ها احمقانه هستند، اما همه آن‌ها به یک موضوع واقعی واکنش نشان داده اند. کیت مدت هاست که ستون قابل اعتماد دربار بریتانیا بوده و از او خواسته می‌شد ظاهر شود و لبخند بزند و با حالتی خونسرد و مصمم به مسائل مرتبط با دربار سلطنتی واکنش نشان دهد. در نتیجه، به طور قطع ناپدید شدن ناگهانی او امری غیر عادی به نظر می‌رسد.

به طور رسمی، کیت برای عمل جراحی برنامه ریزی شده شکم در بیمارستان بود. با این وجود، ناظران بدبین تقریبا بلافاصله به یک اختلاف ظاهری در اولین بیانیه کاخ کنزینگتون در مورد سلامتی او در ۱۷ ژانویه برخورد کردند. آنان می‌پرسیدند اگر عمل حراجی کیت طبق بیانیه "برنامه ریزی شده" بود پس جرا کاخ علاوه بر آن اعلام کرده که حضور آینده او به تعویق خواهد اقتاد. آنان می‌پرسند واقعا تا چه اندازه از قبل امکان داشت این جراحی قابلیت برنامه ریزی داشته باشد؟

هم چنین، جرئیاتی مطرح شده بود که مبنی بر آن که کیت پس از عمل جراحی خود به مدت ۱۰ تا ۱۴ روز پس از آن بهبود خواهد یافت. برخی از جراحی‌های شکم می‌توانند جزئی باشند مانند آپاندکتومی، اما این روش‌ها با چنین بستری طولانی مدتی همراه نیستند. کیت تحت چه نوع عمل جراحی‌ای قرار گرفت که تا دو هفته بعد از آن نتوانسته به خانه بازگردد؟

این حدس و گمانه زنی‌ها تنها زمانی افزایش یافت که کاخ باکینگهام در همان روز اعلام کرد چارلز پادشاه بریتانیا به دلیل بزرگ شدن پروستات تحت درمان قرار خواهد گرفت. تحت عمل جراحی قرار گرفتن همزمان دو نفر از اعضای بلندپایه خاندان سلطنتی بریتانیا غیر عادی بود. ناظران دربار سلطنتی بر این باورند که دربار در تلاش است تا موضوعی را پنهان کند.

با گذشت چندین هفته وضعیت کیت مرموز باقی مانده در حالی که چارلز تقریبا در مورد سلامتی اش شفاف بوده است. او در ماه فوریه اعلام کرد که به سرطان مبتلا شده است. تشخیص او به موقع بوده و حال اش خوب می‌باشد و درمان اش را آغاز کرده است. در مورد کیت کاخ کنزینگتون صرفا به صراحت اعلام کرده که وضعیت او "سرطانی نیست". هر چه زمان بیش تری از بی خبری از کیت بدون حتی انتشار یک عکس واضح از او می‌گذرد بر شدت شایعات افزوده می‌شود. از ویلیام هنگام بازدید از بیمارستان عکس گرفته شد، اما هیچ کس ندید که کیت از بیمارستان خارج شود و به خانه بازگردد.

در شرایط عادی فقدان عکس یک زن در حال بهبودی پس از یک عمل پزشکی به عنوان یک احترام منطقی برای حریم خصوصی او به عنوان یک فرد قلمداد می‌شود. با این وجود، زندگی یک پرنسس که می‌تواند به ملکه آینده بریتانیا تبدیل شود شرایطی عادی نیست. در کشوری با مطبوعاتی که کارشان جستجوی بیرحمانه و موشکافانه و حتی طرح شایعات است خاندان سلطنتی بیش از هر خانواده دیگری به عنوان هدف این اقدامات در نظر گرفته می‌شوند.

همواره از زنان در دربار‌های سلطنتی انتظار می‌رود که انتظارات را برآورده سازند: این که در هر شرایطی همیشه زیبا آراسته، همیشه دلپذیر، همیشه در دسترس عموم مردم باشند. کیت به طور سنتی این کار را با حسن نیت قابل اعتماد انجام می‌داد. کیت پس از تولد هر یک از سه فرزندش در عرض ۲۴ ساعت برای عکسبرداری مقابل دوربین پاپاراتزی‌های با مو و آرایش کامل در مقابل بیمارستان ظاهر شد و هر بار با لبخندی شاد این کار را انجام داد. چه چیزی این روش خاص را متفاوت کرد؟ چه چیزی کیت را از این که بخواهد چهره خود را نشان دهد و مطبوعات را از درخواست برای نشان دادن آن چهره باز داشت؟ چرا دربار بریتانیا در نهایت احساس کرد که مجبور به انتشار یک عکس ظاهرا دستکاری شده از او می‌باشد؟

یکی از ناظران بریتانیایی در توئیتی نوشته است: "شما به من می‌گویید که کیت میدلتون همان زنی که فقط چند ساعت پس از زایمان بیرون از بیمارستان مانند یک سوپرمدل عجیب ژست گرفت به طور ناگهانی پیش از نشان دادن چهره اش به ماه‌ها بهبودی نیاز دارد"؟ او در ادامه افزود: "مطبوعات بریتانیا اکنون به طور جادویی به حریم خصوصی احترام می‌گذارند؟ این به نظر می‌رسد شوم است".

کاخ کنزینگتون در ژانویه جدول زمانی بهبودی کیت را اعلام کرد. نمایندگان کاخ کنزینگتون در ماه فوریه اعاام کردند که بروزرسانی‌های مهمی را انجام خواهد داد. به نظر می‌رسد ناپدید شدن کیت برای مردم عجیب باشد، زیرا این موضوع مغایر با ویژگی‌های شخصیتی اوست. کیت حتی در اوایل رابطه اش با پرنس ویلیام که در جریان آن مطبوعات لقب تحقیرآمیز "ویتی کیتی" را به او دادند (به دلیل انتظار کشیدن بیش از اندازه برای دریافت پیشنهاد خواستگاری از سوی ویلیام) با پاپاراتزی‌ها رفتاری مودبانه داشت. او مانند پرنسس دایانا در بخش‌های خاصی از منصب اش با رسانه‌ها رابطه دوستانه‌ای برقرار نکرد. با این وجود، او سعی نکرد از آنان پیشی بگیرد. او می‌دانست اصحاب رسانه چه می‌خواهند. پس از ازدواج کیت و ویلیام در سال ۲۰۱۱ میلادی کیت از یک دوره کوتاه ماه عسل به عنوان یکی از محبوب‌ترین اعضای خانواده سلطنتی لذت برد. او با مو‌های براق معروف و کمد لباس‌های شیک همانند پرنسس دایانا از زرق و برقی برخوردار بود که می‌توانست دوباره احساس جدیدی را در برند ویندزور ایجاد کند. در عین حال، او بسیار عاقل و بسیار رک بود و به وضوح با چشمان باز و روحیه‌ای مصمم و خونسرد به سوی سرنوشت خود پیش می‌رفت. او از آن جنس زنانی نبود که تحت فشار‌های زندگی دربار سلطنتی نابود شود.

زمانی که پرنس هری در سال ۲۰۱۸ میلادی با مگان مارکل ازدواج کرد مطبوعات کیت و مگان را مقابل یکدیگر قرار دادند و یک بار دیگر پایداری کیت ویژگی تعیین کننده او بود. زمانی که مگان محبوب بود کیت در مقایسه با مترقی بودن هیجان انگیز مگان دوشس محافظه کار قلمداد می‌شد. زمانی که مگان نامحبوب بود کیت نماد مادری ثابت قدم بود که می‌توان روی او برای رهبری بریتانیا در مواقع مشکل حساب کرد در حالی که مگان به طرز نگران کننده‌ای دمدمی مزاج و غیر قابل اعتماد به نظر می‌رسید.

خاندان سلطنتی بریتانیا در چند سال اخیر دچار انقباضاتی شده است به گونه‌ای که نسل بزرگتر آن از بین رفته و اعضای نسل جوان آن یا عقب نشینی کرده یا در رسوایی غوطه ور شده اند.

با این وجود، علیرغم آن که پوشش مطبوعاتی درباره کیت در نوسان بود او به انجام وظایف اش ادامه داد. تقریبا همیشه در انظار عمویم لبخندی بر روی لبان اش نقش بسته بود. او خود را فردی شاد و قابل اعتماد نشان می‌داد. او چهره زنی که از انجام درست هر کاری خشنود است را از خود نشان می‌داد. او یک بازیکن ستاره برای خانواده سلطنتی در یک دوران خطرناک انتقالی بود. او همیشه همان جایی بوده که باید باشد. واقعیت آن است که اگر زندگی مشترک ویلیام و کیت دچار مشکل شود و تا جایی پیش برود که به طلاق بیانجامد کل خاندان سلطنتی بریتانیا ممکن است از بین برود. کیت به نماد ملی مادری بی عیب و نقص تبدیل شده است.

در این شرایط، ناپدید شدن کیت از وضعیت عجیب و غریب به رسوایی نزدیک می‌شود: چیزی کاملا خارج از هنجار برای یک چهره بسیار عمومی و بسیار قابل اعتماد. اگر یک چیز وجود داشته باشد که پرنس کیت آن را به خوبی لبخند زدن بلد باشد آن است که چگونه دهان اش را بسته نگه دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر