شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 9309
تاریخ انتشار: 15 دی 1392 01:11


به گزارش سرویس ورزشی فرارو، بازی های هفته بیست و یکم لیگ برتر با تغییر تیم صدرنشین جدول به پایان رسید. در شرایطی که پرسپولیس روز گذشته نتوانست تیم نفت تهران را شکست دهد استقلالی ها از غفلت رقیب تهرانی شان استفاده کردند و با تک گل نظری تیم راه آهن را شکست دادند و با 41 امتیاز به صدر جدول لیگ رسیدند.


 نکته مهم در این دیدار اینکه بالاخره بعد از مدت ها یکی از مهاجمان استقلال موفق به گلزنی شد و اتفاق جالب تر اینکه این گل با پا به دست آمد نه با سر! بدین ترتیب طلسم گل نزدن های بازیکنان استقلال  با پا که بیش از 900 دقیقه شده بود، در این بازی شکست. البته شاگردان قلعه نویی رکورد خوب خودشان برابر راه آهن را حفظ کردند؛ این تیم که هرگز برابر راه آهن تن به شکست نداده بود این بازی را هم با برد پشت سرگذاشت تا در این فصل  دوازدهمین بازی پی در پی  باشد که طعم شکست را نچشیده باشد. استقلال با این سه امتیاز 41امتیازی شد و بالاتر از تیم پرسپولیس 40 امتیازی و فولاد 39 امتیازی در صدر جدول ایستاد.


صدای پای سپاهان

در دیگر بازی های امروز تیم تراکتورسازی در تبریز با نتیجه بدون گل برابر فجر سپاسی متوقف شد تا مجید جلالی در آخرین بازی اش در تبریز با یک امتیاز از هواداران این تیم خداحافظی کند. در بازی دیگر تیم گسترش فولاد که با تارتار کار را شروع کرده تیم بحران زده داماش را دو بر یک شکست داد تا بعد از مدت ها طعم سه امتیاز را بچشد.


 اما تیم سپاهان هم با برتری یک بر صفر برابر تیم صبای قم خودش را به جمع مدعیان رساند. این تیم که با شروع نیم فصل دوم از صدر فاصله گرفته بود حالا 36 امتیازی شد و پشت سر تیم نفت 38 امتیازی، در رتبه پنجم جدول ایستاد. با توجه به اختلاف 5 امتیازی این تیم با صدر باید از زردهای اصفهان به عنوان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در این فصل نام برد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر