پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 88764
تاریخ انتشار: 22 دی 1402 09:06
ارتش یمن در واکنش به حملات هوایی آمریکا و انگلیس و چند کشور به اهدافی در یمن، موشک‌هایی به سمت ناو‌ها و کشتی‌های آن‌ها در دریای سرخ شلیک کرد. معاون وزیر خارجه یمن در واکنش به حملات نظامی آمریکا و انگلیس به این کشور، گفت واشنگتن و لندن خود را برای پرداخت بهای سنگینی آماده کنند.
تسنیم: ارتش یمن در واکنش به حملات هوایی آمریکا و انگلیس و چند کشور به اهدافی در یمن، موشک‌هایی به سمت ناوها و کشتی‌های آنها در دریای سرخ شلیک کرد.
 
همزمان با انتشار گزارش‌هایی از اصابت موشک زمین به زمین ارتش یمن به یک هدف آمریکایی در دریای سرخ، علی القحلوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت که نیروهای مسلح این کشور با قدرت در حال پاسخ تلافی‌جویانه به ناوها و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ است.
 
حمله هوایی امشب آمریکا و انگلیس به یمن منجر به افزایش 2.5 درصدی قیمت جهانی نفت شد.
 
ایسنا نیز نوشت: معاون وزیر خارجه  یمن در واکنش به حملات  نظامی آمریکا و انگلیس به این کشور، گفت واشنگتن و لندن خود را برای پرداخت بهای سنگینی آماده کنند.
 
در پی حملات آمریکا و انگلیس علیه اهداف یمنی، «علی القحوم» از رهبران انصارالله یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن به کشتی‌های جنگی آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ پاسخ داد.
 
وی تاکید کرد که جنگ در دریای سرخ شعله‌ور است و پایگاه ‌های نظامی آمریکایی و انگلیسی را هدف قرار دادیم.
 
العربیه خبر داد همزمان با تجاوز آمریکا و انگلیس چند فروند موشک بالستیک از داخل یمن به سمت اهدافی در دریای سرخ شلیک شدند.
 
«حسین العزی» معاون وزیر خارجه یمن نیز گفت: کشور ما تحت تجاوز نظامی گسترده کشتی‌ها، زیردریایی‌ها و جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفت. بدون شک، لندن و واشنگتن باید آماده پرداخت بهای سنگینی شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر