پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 82977
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1401 14:15
سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته مشهد گفت: فردا مصادف با ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلابی است که دین را بر همه معادلات عالم حاکم کرد و دنیای بی‌دین را از گرفتاری طاغوت و مظالم آن نجات داد.
حقیقت آن است که کام همه ما به مصائب زلزله در خوی تلخ است و علاوه بر هم‌وطنان زلزله‌زده‌مان در استان آذربایجان غربی، ملت‌های مسلمان ترکیه و سوریه هم اخیراً گرفتار با بحران زلزله شدند که قلب همه انسان‌ها را به درد آورد.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۴۴ سال می‌گذرد و این یعنی بدنه اصلی و فعال جامعه که امروزه زنان و مردان حدود ۴۰ ساله هستند، در واقع کسانی هستند که انقلاب را ندیده‌اند و در این شرایط، شناخت انقلاب برای همه ضروری است تا بدانند که در این انقلاب بر مردم ما چه گذشت.
آنچه رسانه‌ها می‌گویند، فقط این است که ملت ما گرفتار یک نظام طاغوتی و اجنبی‌پرست بود که بعد‌ها به خواست مردم، این نظام برهم خورد، یک قدرت رفت، یک قدرت آمد و یک نظام اسلامی در این کشور حاکم شد.
آن‌هایی هم که در این نظام به دنیا آمدند، شاید فقط همین را ببینند، اما حقیقت این است که اسقاط نظام ستم‌شاهی و برپایی نظام اسلامی فقط یک اثر از آثار انقلاب اسلامی بود.
نوجوان عزیز ما که متولد اواخر دهه هشتاد و نود است، به‌سادگی فریب رسانه‌های معاند را می‌خورد، کوکتل مولوتوف می‌سازد و به جان سایرین می‌افتد تا مگر این نظام برود و نظام دیگری بیاید تا شکم‌ها پُرتر باشد. این جنایت بزرگ دشمن ماست که فرزند این خانواده را می‌دزدد و از او برای فروپاشی خانواده استفاده می‌کند.
با این حال، رهبر فرزانه انقلاب همان کسی بود که به‌درستی توطئه دشمن را نقش بر آب کرد و با فرمان عفو عمومی، همه آنان را در آغوش گرفت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر