شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 8215
تاریخ انتشار: 09 آذر 1392 00:03
به گزارش راه مردم به نقل از ایرنا، به دلیل استقبال علاقه مندان در لس آنجلس آمریکا، اکران عمومی فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» تا پنجشنبه هفتهٔ آینده تمدید شد.

تنها سانس اکران این هفته- از پنجشنبه 28 نوامبر (7 آذرماه)، تا پنجشنبه، 5 دسامبر(14 آذرماه)، ساعت 21 و 30 دقیقه می باشد.

همچنین طبق اعلام دیگر دست اندرکاران این فیلم، استقبال از فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» در چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم هند، به میزبانی شهر گوا از سوی تماشاگران بسیار زیاد بوده است.

برگزاری چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم هند تا 9 آذر ماه در این کشور ادامه خواهد داشت.

** «ماهی و گربه» شهرام مکری آذر ماه مسافر سه جشنواره جهانی فیلم

فیلم سینمایی «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری در ادامه حضور درخشان خود در جشنواره های بین المللی در ماه های اخیر، آذر ماه جاری در سه رویداد سینمایی حضور خواهد داشت.

این فیلم در هفدهمین جشنواره ی فیلم «ترتیو میلنیو» شهر رم ایتالیا به نمایش درمی آید که از 12 تا 17 آذر برگزار می شود.

سپس فیلم «ماهی و گربه» در بخش مسابقه دهمین جشنواره فیلم دوبی حضور خواهد داشت و شهرام مکری به همراه چند نفر از عوامل فیلم در دو نمایش رسمی فیلم در روزهای شنبه و دوشنبه (16 و 18 آذرماه) به معرفی این فیلم می پردازد و پاسخگوی پرسش های تماشاگران خواهد بود.

جشنواره دوبی نمایش فیلم های «گذشته» ساخته اصغر فرهادی و «1001 سیب» ساخته مرحوم طاها کریمی را نیز در برنامه امسال خود دارد.

این جشنواره از روز 15 آذر ماه با نمایش فیلم فلسطینی «عمر» ساخته هانی ابو اسد آغاز می شود و مراسم اختتامیه خود را در روز 22 آذر برپا می کند و جشنواره در روز 23 آذر به پایان می رسد.

شهرام مکری پس از نمایش فیلم خود در جشنواره دوبی، در روز 19 آذر ماه راهی شهر «بریسبین» استرالیا شده تا در مراسم اعطای هفتمین دوره جایزه سینمای آسیا و پاسیفیک در روز 21 آذر ماه حاضر شود، فیلم «ماهی و گربه» نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی این دوره از جوایز سینمای آسیا و پاسیفیک است.

فیلم سینمایی «ماهی و گربه» توسط سپهر سیفی تهیه شده و عرضه و پخش بین المللی فیلم بر عهده محمد اطبایی است.

این فیلم در اولین حضور جهانی خود در بخش افق های هفتادمین جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمده و جایزه خلاقیت و نوآوری را دریافت کرد و پس از آن در مرکز فیلم «آرکو بالینو» شهر میلان به نمایش درآمد و سپس در هجدهمین جشنواره فیلم پوسان و سی و هفتمین جشنواره فیلم سائوپولو حضور داشت.

همچنین «ماهی و گربه» دومین ساخته بلند سینمایی شهرام مکری در پنجمین حضور جهانی خود در سیزدهمین جشنواره فیلم «لیسبون» و «استوریل» پرتغال به نمایش درآمده و جایزه بهترین فیلم جشنواره را نیز دریافت کرد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر