شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 8192
تاریخ انتشار: 07 آذر 1392 18:27
سوء استفاده سیاسی از شهدای هسته ای ممنوع، حتی شما برادران عزیز!
اگر قرار است نظرات سیاسی شهدای هسته ای مورد توجه قرار گیرد، طبیعی است نظرات شهید علیمحمدی که از نظر مقام علمی و نقش در صنعت انرژی هسته ای والاتر از شهید احمدی روشن است هم ملاک قرار گیرد و فعالیت او در ستاد مهندس موسوی مورد استناد واقع شود. یا دیدگاه های شهید شهریاری در مورد اقدامات احمدی نژاد در سال 1388 و مناظرات و همچنین نظرات شهید داریوش رضایی نژاد هم باید ملاک واقع شود.


سایت آینده نوشت: تداوم استفاده سیاسی افراطیون از خانواده یکی از شهدای هسته ای موجب شده است جایگاه این شهدا در بخشی از افکار عمومی مورد آسیب قرار گیرد.


خانواده شهید احمدی روشن، یکی از شهدای هسته ای برای چندمین بار در طول دو سال سپری شده از ترور وی توسط عوامل موساد، اقدام به ارائه نظرات سیاسی خود کرده و همان گونه که طی دو سال گذشته اعتبار شهادت این شهید را صرف حمایت از دولت احمدی نژاد می کردند، اکنون آن را صرف انتقاد از دولت اعتدال می کننند.

البته رسانه های جریان افراطی نیز شهید احمدی روشن را که معاون پشتیبانی مجتمع نطنز بوده و با توجه به مدرک لیسانس وی  تخصصی در فعالیتهای تحقیقاتی هسته ای نداشته است، دانشمند هسته ای معرفی می کنند.

این در حالی است که فرد جایگزین ایشان نیز از دانش آموختگان رشته مدیریت و از مدیران سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که دانشمند هسته ای نامیدن این چهره خدوم وجهی ندارد.

تردیدی در جایگاه محترم شهید احمدی روشن و راننده وی به عنوان شهدای هسته ای کشور وجود ندارد، اما موضوع اینجاست که در موضوع شهادت وی، نظرات سیاسی این شهید و خانواده وی چه میزان اهمیت دارد؟

اگر قرار است نظرات سیاسی شهدای هسته ای مورد توجه قرار گیرد، طبیعی است نظرات شهید علیمحمدی که از نظر مقام علمی و نقش در صنعت انرژی هسته ای والاتر از شهید احمدی روشن است هم ملاک قرار گیرد و فعالیت او در ستاد مهندس موسوی مورد استناد واقع شود.

یا دیدگاه های شهید شهریاری در مورد اقدامات احمدی نژاد در سال 1388 و مناظرات و همچنین نظرات شهید داریوش رضایی نژاد هم باید ملاک واقع شود.

به نظر می رسد تنها نتیجه سوء استفاده جریان افراطی از خانواده شهید احمدی روشن جهت تخریب دولت، تضعیف جایگاه شهدای هسته ای در بخشی از افکار عمومی خواهد بود و باید جایگاه و حرمت شهدای هسته ای همچنان برای عموم جامعه حفظ گردد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر