پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: 81338
تاریخ انتشار: 17 آذر 1401 18:38
در این شماره «بازار پول» بخوانید:

«خط فقر»؟

شماره جدید «بازار پول» با عنوان «خط فقر؟» منتشر شد.

به گزارش راه امروز: «بازار پول» با عنوان« خط فقر؟» منتشر شد. این نشریه اقتصادی در شماره جدید، ضمن پرداختن به مسائل مهم روز اقتصاد ایران از جمله «فقر، تورم، اشتغال و بازار کار، وضعیت اقتصاد ایران، مالیات ستانی و...» به تحلیل آینده بازارها همچون «بازارسرمایه، دلار و بازارهای صادراتی» درگفت وگو با تحلیلگران پرداخته است.

برجلد ماهنامه «بازار پول» آمده است:

 خط فقر؟

«آنچه به عنوان باز تولید خشم در جامعه مشاهده می شود، به ضعف ها و مصائب اقتصادی برمی گردد. البته این تحلیل به هیچ وجه عوامل اجتماعی و فرهنگی را کتمان نمی کند، اما وزن بیشتری به عوامل اقتصادی می دهد. در هفته های اخیر صورتبندی های متفاوتی از فقر و تخمین تعداد فقرا در ایران داده شده که وجه اشتراک همه آنها افزایش روز افزون فقر و خط فقر در ایران و مضاعف شدن تعداد فقراست. در این تحلیل ها اشتراکی در مورد تعداد و نرخ خط فقر وجود ندارد و همین کار را برای یک جمع بندی ساده سخت می کند.»

این نشریه در عناوین دیگری چون «گره فقر، پیش بینی تورم، شروط مهار تورم، زنان بازنده بازار کار، واپسگرایی صنعت در 10سال، رویه نامطلوب در مالیات ستانی، چهره اقتصاد ایران تا ۱۴۰۲، چک لیست اصلاحات بورسی، ردپای تورم در تجارت خارجی، چرا دلار آرام نمی گیرد؟ و... » به وضعیت اقتصاد کشور در سالجاری و سال آتی  پرداخته است. 

تازه‌ترین شماره ماهنامه «بازار پول» در ۵۲ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.


برای دریافت ماهنامه اینجا کلیک کنید

ماهنامه اقتصادی «بازار پول»



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر