شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 8124
تاریخ انتشار: 05 آذر 1392 20:16
آنجلینا برای نشان دادن عشقش به برد، جزیره‌ای قلبی شکل به قیمت ۱۲.۲ میلیون دلار برای سالگرد تولد ۵۰ سالگی‌اش خرید. عشق این دو به یکدیگر هیچوقت زیر سوال نرفته و ظاهراً آنجلینا برای نشان دادن عمق احساساتش به برد، برایش جزیره‌ای به شکل قلب به نام پترا خریده و بابتش ۱۲.۲ میلیون دلار پول داده است.

brad pitt angelina julie

222758 984

به گزارش کافه سینما به نقل از برترین‌ها، دیلی میل گزارش داد؛ این جزیره در ۵۰ مایلی نیویورک سیتی قرار دارد و دو ملکی که در آن وجود دارد توسط معمار محبوب برد یعنی فرانک لوید رایت طراحی شده‌اند.

یکی از منابع نزدیک به آنجلینا می‌گوید: «به محض این که آنجلینا فهمید این جزیره به فروش گذاشته شده ترتیب بازدید از اونو داد. اون خیلی تحت تأثیر قرار گرفت. این خونه برای تعطیلات رمانتیک یا استراحتگاه خانوادگی ایده‌آله. چون خیلی خصوصیه و آنجلینا می‌دونه که شکل قلبی اون برای برد خیلی معنا داره.»

خانه اصلی واقع در این جزیره در سال ۱۹۵۰ ساخته شد و ملک بزرگتری که حالا وجود دارد از روی یکی از نقشه‌های رایت در سال ۲۰۰۸ یعنی ۴۸ سال پس از مرگش ساخته شد.

این خانه نماهای پانورامیکی از مناطق اطراف دارد، سقف آن از جنس ماهوگانی مرغوبی است و پنجره‌هایی که روی سقف تعبیه شده‌اند، نور طبیعی فراوانی به داخل راه می‌دهند. آشپزخانه وسیع آن ترکیبی از سبک قدیمی و جدید است.









نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر