دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 8123
تاریخ انتشار: 05 آذر 1392 20:14
به گزارش راه مردم، رویانیان گفت: «آنها درآخرین بازی خود با جنوا مساوی کردند.» این اظهار نظر سردار باعث شد تا فردوسی‌پور با تعجب بگوید: «واقعا خودتان هستید آقای رویانیان؟ نکند بدل شماست؟...

n00022633-b

مدیر عامل سرخپوشان شب گذشته مهمان تلفنی برنامه نود بود.

محمد رویانیان دیشب مهمان برنامه نود بود. او در واکنش به این سوال فردوسی‌پور که برای این بازی چقدر هزینه کرده‌اید گفت: «۲۰۰ هزار یورو که همه این مبلغ را اسپانسر پرداخت می‌کند.»

سپس فردوسی‌پور از رویانیان درباره وضعیت این روزهای میلان سوال کرد که رویانیان گفت: «آنها درآخرین بازی خود با جنوا مساوی کردند.» این اظهار نظر سردار باعث شد تا فردوسی‌پور با تعجب بگوید: «واقعا خودتان هستید آقای رویانیان؟ نکند بدل شماست؟ دست شما درد نکند که فوتبال را تعقیب می‌کنید.این هم از مزایای فوتبالی شدن است.»

سوال بعدی مجری برنامه نود این بود که آیا نمی‌شد شرایطی را فراهم کرد که بانوان هم بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند؟ که واکنش رویانیان این بود: «در این بازی خانم‌های سفرا و طرفداران میلان به ورزشگاه می‌آیند اما باید قبول کرد که ورزشگاه‌های ما فعلا شرایط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را ندارد. به نظرم ما می‌توانیم از بانوان ورزشکار شروع کنیم تا آنها نخستین تماشاگران مسابقات باشند. بعد از آن هم سایر بانوان به ورزشگاه‌ها بیایند.»

عادل سپس یک انتقاد از رویانیان کرد و گفت: «هر کسی از مقابل در باشگاه پرسپولیس رد شده است، از او دعوت کرده‌اید تا برای بازی با میلان بیاید؟!» که رویانیان گفت: «این کار قشنگی بود. برخی از پیشکسوتان علیرغم بیماری که داشتند به تمرین آمدند. این برای ما ارزشمند است. آنها خودشان بزرگ هستند و می‌دانند که چقدر می‌توانند بازی کنند. آقای پروین هم که هست و مشکلی پیش نمی‌آید. فکر می‌کنم قرار است دو تیم ۱۴ نفره شوند و هر کدام یک نیمه بازی کنند.»
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر