يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 7978
تاریخ انتشار: 15 مهر 1392 12:12
به گزارش راه مردم، کارخانه بهینه در شهرک صنعتی عباس آباد دارای پروانه بهره برداری با ظرفیت تولید 520 تن درسال شامل دو سوله دو طبقه که در مجموع 3600 متر مربع فضای فعالیت کاری می باشد در زمینی به مساحت 3000 متر مربع احداث شده است .این شرکت دارای یک سابقه کاری درخشان در این صنعت بوده و هم اکنون با تعدادی پرسنل مجرب به عنوان یک مجموعه کوچک تولیدی مشغول به کار می باشد که اگر به گفته مدیران ارشد آن نیازهای تسهیلاتی و ماشین آلات مورد نیاز و حداقل 10 هزار متر زمین برای احداث واحد بزرگتر این مجموعه توسط دولت و متولیان صنعت کشور تامین و واگذار گردد، قطعا در آینده نزدیک طرح های مهمی را از جمله طرح تولید و عرضه ریل های مکمل تجهیزات صنعت آشپزخانه و اتاق خواب که در حال حاضر به خاطر اعمال تحریم کشورمان با چند برابر قیمت واقعی خریداری و وارد کشور می شود به مرحله اجرا در خواهد آورد.

تجهیزات و ماشین آلات شرکت بهینه از مجموع دستگاه های مجهز و مدرن میباشد که بدلیل نوع فعالیت اکثر دستگاهها در بخش های فنی توسط مهندسین مکانیک با تغییرات فنی تبدیل به ماشین آلات کارآمد در رشته مفتول کاری گردیده است . اکثر دستگاههای پنوماتیک و مکانیک در بخش های مختلف توسط واحد فنی و مهندسی شرکت طراحی و عملیاتی گردیده است .

شرکت بهینه علاوه بر کمک به تامین نیاز داخل کشور ازچند سال پیش، تجهیزات تولیدی خود را به کشورهای همسایه به ویژه سلیمانیه عراق صادر کرده است.

شرکت مذکور همچنین در همایشی که با حضور مهمان در هتل فردوسی تهران داشت به عنوان تجلیل به برترین های خود جوایزی اعطا نمود.










 











نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر