شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 78073
تاریخ انتشار: 30 تير 1401 15:40
آیا نتیجه مجمع ایران خودرو روشن خواهد بود یا منطقی؟

دوئل خطیب و ادیب برای صندلی ایران خودرو

برخی مودبانه، ساده و منطقی در بیرون مجمع نشسته اند و معتقدند سایه حواشی روشن را بر عملکرد یاران خطیبی سنگین است و لذا منتظر تغییر مدیرعامل ایران خودرو هستند. برخی دیگر نیز براین عقیده اند چراغ ایران خودرو با یک نفر روشن نشده که با رفتن ش همه چیز تمام شود و لذا امیدوار به آینده در صدد دفاع از خود هستند.
به گزارش خط بازار؛ امروز مجمع سالانه ایران خودرو در حالی برگزار می شود، که حواشی آن پررنگ تر از متن است. مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو طی 6 ماه گذشته تلاش کرده تا با ایجاد وحدت رویه و اجماع در بین نیروهای ایران خودرو، بر مشکلات مالی و غیرمالی فائق آید و وضعیت را بهتر کند.

طبق اذعان بسیاری از مسئولانی که طی ماه های گذشته از ایران خودرو بازدید کرده اند، به طور نسبی یاران خطیبی نمره قبولی داشتند و تا حد قابل قبولی توانسته اند با همراه کردن قطعه سازان و عوامل دیگر تولید ناقص را کاهش و تولید تجاری مستقیم را افزایش دهند.

البته این به معنای بی عیب بودن یاران خطیبی نیست. قطعا در عملکرد تیم جدید نیز همچون دیگران نقاط خاکستری و گاها تاریکی وجود دارد که بخشی از آن از اراده مدیران شرکت خارج بوده و بخشی دیگر نیز با تصمیم آنان صورت گرفته است.

قطعا یکی از این نقاط تاریک که بر عملکرد یاران خطیبی سایه سنگینی انداخته، حذف امیر هوشنگ روشن آزاده مدیرحوزه مدیرعامل ایران خودرو است. هرچند که هنوز رسما اعلام نشده وی برکنار شده و یا دستگیر ولی حواشی پیرامون عملکرد روشن به مجمع امسال ایران خودرو را رنگ و بوی دیگری داده است.

برخی مودبانه، ساده و منطقی در بیرون مجمع نشسته اند و معتقدند سایه حواشی روشن را بر عملکرد یاران خطیبی سنگین است و لذا منتظر تغییر مدیرعامل ایران خودرو هستند. برخی دیگر نیز براین عقیده اند چراغ ایران خودرو با یک نفر روشن نشده که با رفتن ش همه چیز تمام شود و لذا امیدوار به آینده در صدد دفاع از خود هستند. قطعا زمان مشخص خواهد کرد که در نهایت نتیجه این مجمع منطقی خواهد بود یا نه؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر