شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 7784
تاریخ انتشار: 28 آبان 1392 01:00
"آنجلینا جولی" این روزها به خاطر انجام کارهای بشر دوستانه اش ،انجام عمل جراحی برداشتن بافت سینه و رحم، فیلمسازی و زندگی چند ماهه اش در استرالیا حاشیه های زیادی را در زندگی شخصی اش تجربه کرده است.

وی در تازه ترین رخداد در 16 نوامبر سال جاری برنده جایزه پنجمین سالانه جشنواره " جین هرشات" شد.



این ستاره جنجالی 38 ساله هالیوودی در دهه گذشته 40 ماموریت بشر دوستانه را در کارنامه اش به عنوان سفیر صلح سازمان ملل ثبت کرده است که از آن جمله میتوان به کمک به پناهندگان سوری و سفر به منطقه بحران زده کامبوج اشاره کرد.

"آنجلینا جولی " بعد از مدتها دوری از خانواده و همسرش به دلیل ساخت فیلمی با داستان جنگ جهانی دوم در استرالیا بار دیگر در کنار "برد پیت" پا روی فرش قرمز این جشنواره نهاد. در این اتفاق بزرگ پسر بزرگ او "مدوکس" 13 ساله نیز پدر و مادرش را همراهی میکرد. "آنجلینا جولی" لحظات احساسی و رومانتیکی را هنگام دریافت جایزه اش تجربه کرد. او شروع سخنرانی اش را با تشکر از دوستان و خانواده اش آغاز کرده و خطاب به همسرش گفت: عشق من ، راهنمایی ها و حمایتهای تو انجام هر کاری را برای من ممکن میسازد. و همچنین با چشمانی اشک آلود به پسرش اعلام کرد مادر او باقی خواهر و برادرهایش بودن بزرگترین افتخار زندگی وی است.

"آنجلینا جولی "در ادامه نیز یادی از مادرش کرد و افزود: مادرم همیشه عاشق هنر بود اگرچه هرگز نتوانست در این زمینه فعالیتهایی داشته باشد اما اگر من امروز اینجا هستم به همت تلاش و دلسوزیهای اوست که خیلی زود از جمع ما رفته است و من هرگز فراموش نمیکنم که او تا چه اندازه در فعالیتهای من نقش داشته است.

پرداد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر