شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 75956
تاریخ انتشار: 23 فروردين 1401 11:01
آقای پرویزیان وقت شفاف‌سازی رسیده

از ابربدهکاران بانک پارسیان چه خبر؟

کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان اوایل سال گذشته در مصاحبه‌ای از عدم پرداخت بدهی ابربدهکاران به این بانک اظهار عجز کرده و خواستار ورود قوه قضاییه از طریق تغییر رویه قضایی شده بود.
 مدیرعامل بانک پارسیان در حالی از وجود تعدادی ابر بدهکار به این بانک پرده برداشته و طی آن گفته بود که اگر آنها بدهی بانک را بپردازند، گشایش های زیادی در حوزه‌هایی همچون اشتغال انجام خواهد شد و برای رسیدن به این هدف گفته بود اگر قوه قضاییه تغییر رویه قضایی بدهد می توان به این منابع پولی اسیردر چنگ ابربدهکاران رسید!

حال بدون هیچ قضاوتی ،مدیرعامل بانک پارسیان باید پاسخ دهد که این ابربدهکاران چگونه و با چه وثایقی موفق به دریافت این حجم عظیم از پول در قالب تسهیلات سنگین شدند که حالا بانک قادر به وصول مطالبات خود نیست؟
به هرحال امروزه کاغذ بازی و دوندگی مردم برای دریافت تسهیلاتی حتی در حد ۱۰ میلیون تومان از بانک ها بر کسی پوشیده نیست به طوری که برای همه روشن است که برای دریافت همین اندک۱۰ میلیون تومان از یک بانک هم باید چندین ضامن و وثیقه بسپارند تا بانک نسبت به برگشت پول خود مطمئن شود.
لذا این یک سوال بسیار عادی وپیش پا افتاده است که ذهن هر شنونده ای را درگیر می کند که این ابربدهکاران چه کسانی هستند و با چه ابزاری موفق به گرفتن این پول‌های میلیاردی شدند که حتی مدیر عامل از اعلام اسامی آنها هم واهمه دارد؟!

پیام فوری
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر