پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 75505
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1400 15:12
 
آلت: هتل های مشهد با بیشترین تخفیف در اسفند

مشهد به عنوان یکی از کلان شهرهای ایران در شمال شرق کشور قرار دارد. این شهر تاریخی در زمان افشاریان پایتخت ایران بوده و تاکنون هم ارزش خود را از دست نداده است! از طرفی به دلیل شهادت امام هشتم در مشهد، امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین زیارتگاه‌های ایرانیان شناخته می‌شود. در همین راستا اقامتگاه‌های فراوانی را در مشهد خواهید دید. هتل های مشهد در لیست بهترین هتل های ایران قرار داشته و خدمات خوبی به میهمانان و مسافران این شهر ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید با هتل های مشهد که بیشترین تخفیف را دارند آشنا شوید، ادامه این مطلب جذاب را از دست ندهید!

هتل پردیسان مشهد
 

آلت: اتاق یک تخته هتل پردیسان مشهد
هتل پردیسان یکی از هتل های معروف مشهد است که در بزرگراه شهید کلانتری قرار دارد. منطقه‌ای به دور از شلوغی شهر که آب و هوای مطبوعی داشته و به مناطق ییلاقی مشهد مانند پارک ملت، کوهستان پارک وکیل آباد، طرقبه، شاندیز و زشک اشراف دارد. این هتل ۵ ستاره جزو هتل های لوکس مشهد هم شناخته می‌شود؛ زیرا دارای بهترین امکانات و خدمات رفاهی است. هتل پردیسان در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده و مساحت آن چیزی حدود ۳۳ هزار مترمربع است.

هتل پردیسان مشهد در مجموع ۱۶۲ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد که این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق ۲ تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق یک تخته لوکس، سوئیت یک خوابه لوکس برای دو نفر و اتاق کانکت لوکس برای ۴ نفر است. خبرخوش اینجاست که هتل پردیسان به عنوان یک هتل پنج ستاره سالن‌های پذیرایی جذابی را برای مهمانانش آماده کرده است که نظیر آنها رستوران ارکیده در طبقه همکف با ظرفیت ۲۰۰ نفر، رستوران ضیافت در طبقه همکف با ظرفیت ۲۰۰ نفر، رستوران میخک در طبقه اول با ظرفیت ۱۷۰ نفر است.

همچنین هتل پردیسان دارای یک فست فودی در طبقه همکف با ظرفیت ۸۰ نفر بوده که غذاهای وسوسه‌انگیزی را سرو می‌کند. ناگفته نماند که هتل ۵ ستاره پردیسان مشهد دارای یک کافی شاپ بسیار لوکس در طبقه همکف با ظرفیت ۷۰ نفر بوده که به صورت ۲۴ ساعته فعال است. امکانات عمومی این هتل شامل فروشگاه و غرفه، پارکینگ، آسانسور، روزنامه، دستگاه خودپرداز، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه زنانه، لابی، صندوق امانات، نانوایی، تاکسی سرویس و اینترنت رایگان است. از امکانات ویژه این هتل نیز می‌توان به فضای سبز، میز و صندلی، آلاچیق، مسیر پیاده روی، حوض آب و تخت سنتی اشاره نمود.

امکانات تفریحی هتل پردیسان هم کم نیست که نظیر آنها استخر، ماساژ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونا بخار، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، آب درمانی، سالن بیلیارد، زمینه بازی، امکانات ورزش‌های آبی، زمین تنیس و... است. خدماتی که هتل پردیسان به میهمانان و مسافران شهر مشهد ارائه می‌دهد نیز شامل خدمات باربری، خدمات ترانسفر، اتاق چمدان، خدمات پزشکی، خدمات خشکشویی، لاندری، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، خدمات تهیه بلیط، خدمات اینترنتی، سرویس ۲۴ساعته به حرم به صورت رایگان، فتوکپی و آژانس مسافرتی است. تخفیف این هتل ۶۲ درصد است.

هتل هما ۱ مشهد

 
آلت: اتاق 2 تخته دابل هتل هما 1 مشهد

هتل ۵ ستاره هما ۱ مشهد یکی از بااصالت‌ترین هتل های این شهر است. این هتل در سال ۱۳۵۲ با نام هتل هایت شروع به فعالیت نمود و باری دیگر در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هما ۱ مشهد دارای چند فاز مختلف بوده؛ یکی از فازها ساختمان اصلی، فاز دیگر آپارتمان و فاز بعدی به صورت ویلایی است. در کل این هتل دارای ۱۳۵ واحد اقامتی بوده و در یکی از خیابان‌های معروف مشهد؛ یعنی خیابان احمدآباد واقع شده است. خیابان احمدآباد یکی از لوکس‌ترین و بهترین خیابان‌های شهر مشهد بوده که مراکز خرید فراوانی دارد.

هتل هما یک فاصله اندکی تا حرم مطهر رضوی داشته؛ از همین باب رزرو این هتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل هما یک مشهد وجود پیست دوچرخه ‌سواری و تنیس و محوطه سرسبز بسیار بزرگ است. واحدهای اقامتی این هتل نیز شامل اتاق‌های یک نفره، اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سنیور، سوئیت یک خوابه رویال، ویلا برای شش نفر، ویلا برای دو نفر و اتاق سه تخته است.

امکانات عمومی هتل هما ۱ هم بسیار مطلوب بوده که نظیر آن فروشگاه و غرفه، پارکینگ، نانوایی، تراس عمومی، نمازخانه، اتاق عقد، کتابخانه، روزنامه، آسانسور، دستگاه خودپرداز، پارکینگ، آرایشگاه زنانه و مردانه، صندوق امانات و لابی است. باید بدانید هتل هما یک مشهد دارای چندین سالن بوده که نظیر آن سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، سالن چند منظوره و تالار عروسی است. علاوه‌ بر این هتل هما ۱ مشهد دارای چندین رستوران بوده؛ یکی از رستوران‌ها با نام گل سرخ شناخته می‌شود که در طبقه همکف فعالیت می‌کند. 

این رستوران برای تمام وعده‌های غذایی مناسب بوده و به ظرفیت ۱۸۰ نفر است. رستوران تابستانه نیز با ظرفیت ۳۰۰ نفر واقع در محوطه هتل بوده و برای شام مناسب است. در همین باره باید اشاره داشته باشیم که هتل هما یک مشهد دارای یک کافی شاپ بسیار زیبا واقع در طبقه همکف و فضای باز بوده که از ساعت ۸ الی ۲۳ و ۳۰ دقیقه فعالیت می‌کند و انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا را به میهمانان ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این کافی شاپ، از کافی شاپ های محبوب مشهدی ها هم هست. ناگفته نماند تخفیف این هتل چیزی حدود ۴۷ درصد است.

هتل مدینه الرضا مشهد

 

آلت: سوئیت 2 نفره هتل مدینه الرضا مشهد

اگر برای رزرو هتل در مشهد به دنبال یک اقامتگاه نزدیک به حرم هستید، هتل مدینه الرضا مناسب شماست. این هتل ۵ ستاره ابتدای خیابان شیرازی قرار گرفته و فاصله اندکی تا حرم دارد. هتل مدینه الرضا دارای ۱۲ طبقه بوده و ۳۲۰ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. این هتل در سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده و سبک معماری آن بسیار زیبا و اصیل است. از طرفی باید بدانید که هتل مدینه الرضا در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی قرار گرفته و به بازار ۱۷ شهریور و بازار رضا نیز اشراف دارد.

هتل ۵ ستاره مدینه الرضا همچنین دارای چندین سالن پذیرایی بوده که به نام‌های گل نرگس، رستوران سنتی و رستوران صبحانه خوری معروف است. از خدمات هتل مدینه الرضا نیز می‌توان به خدمات باربری، خدمات تور شهری، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، اتاق چمدان، فکس، تبدیل ارز، ناهار در اتاق، صبحانه در اتاق، دستگاه واکس کفش، اتاق وی آی پی، روم سرویس ۲۴ ساعته، فتوکپی، آژانس مسافرتی، اتاق چمدان، خشکشویی، لاندری و اجاره ماشین با راننده اشاره نمود. باید بدانید تخفیف این هتل حدودا ۴۲ درصد است.

هتل آدینا مشهد
با توجه به قیمت هتل در مشهد هتل آدینا نسبتاً هزینه‌ منصفانه‌ای از میهمانانش دریافت می‌کند. این هتل سه ستاره در خیابان امام رضا قرار گرفته و فاصله اندکی تا حرم مطهر رضوی دارد. می‌شود گفت هتل آدینا یک هتل نوساز است؛ چراکه در سال ۱۳۹۷ فعالیتش را آغاز نمود. این هتل دارای ۶۹ واحد اقامتی راحت و شیک است که نظیر آن اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته اکونومی، سوئیت یک خوابه جونیور، سوئیت ویژه، سوئیت امپریال و... است.

از امکانات عمومی این هتل سه ستاره نیز می‌توان به روزنامه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس و سرویس بهداشتی ایرانی راهرو اشاره کرد. هتل آدینا مشهد دارای یک رستوران در طبقه منفی یک با ظرفیت ۱۲۰نفر است. علاوه بر این یک کافی شاپ دنج در لابی دارد که به ظرفیت ۲۰ نفر بوده و به صورت شبانه ‌روزی فعالیت می‌کند. دقت داشته باشید این هتل پارکینگ نداشته و دارای اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی است. تخفیف هتل آدینا مشهد تقریبا ۵۱ درصد در نظر گرفته شده است.

هتل میامی مشهد

اگر به دنبال یک هتل مقرون‌به‌صرفه هستید، هتل میامی مشهد مناسب شماست. این هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته و نسبت به قیمت هتل های مشهد هزینه‌های اندکی را از مسافران دریافت می‌کند. هتل سه ستاره میامی مشهد پنج طبقه بوده و در مجموع ۳۹ واحد اقامتی را شامل می‌شود. باید بدانید این هتل نزدیک به حرم مطهر رضوی بوده و دارای یک رستوران در طبقه پنجم با ظرفیت ۱۵۰ نفر است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود.

هتل میامی امکانات عمومی خوبی دارد که نظیر آن نمازخانه، آسانسور، پارکینگ، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، چایخانه سنتی، کافه سنتی، مسیر پیاده روی، حوض آب، تخت ‌سنتی، جکوزی، آبنما، ویلچر و رمپ است. از خدمات ویژه این هتل می‌توان به سرویس پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور شهری، صبحانه در اتاق، خدمات اتو، خشک شویی و اتاق چمدان اشاره نمود. تخفیف هتل میامی مشهد تقریبا ۴۸ درصد است.

حرف نهایی

هتل های تخفیف دار مشهد را به شما معرفی کردیم. برای رزرو هتل های مشهد با این تخفیفات باید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. با کمک این وب سایت می‌توانید رزروی ساده و آسان داشته باشید و هزینه‌های سفر به مشهد را تا حد ممکن کاهش دهید. لطفا توجه داشته باشید که تخفیف های نوشته شده برای اسفند 1400 و همچنین بدون در نظر گرفتن تخفیف عضویت در وبسایت ایران هتل آنلاین است.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر