شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 741
تاریخ انتشار: 09 تير 1392 00:18
محسن هاشمی شایعه رسانه ها برای شهرداری تهران/ شهردار بعدی باید همطراز قالیباف باشد
عضو منتخب شورای چهارم شهر تهران گفت: فردی که برای شهرداری تهران معرفی می شود باید برتر از قالیباف یا توانایی برابر با وی داشته باشد و به دلیل همین ویژگیها کار برای انتخاب گزینه مناسب سخت است.



محسن پیرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز رای زنیها برای انتخاب شهردار تهران گفت: مردم تهران در هشت سال مدیریت قالیباف دوران رو به رشد و توسعه ای را تجربه کرده اند و رضایتمندی مردم از وی بر کسی پوشیده نیست با این حال شهردار تهران با رای 31 عضو شورا انتخاب می شود.

وی ادامه داد:  اگر اعضای شورا هم رای بر ماندن قالیباف بدهند باید خود او نیز باید تمایل به ماندن در شهرداری داشته باشد. اما مشکلی که در حال حاضر وجود دارد و انتخاب را برای ما مشکل کرده است این است که گزینه‌هایی که مطرح می شوند باید از قالیباف برتر و یا برابر با وی باشند تا تهران در مسیر توسعه و رشد باقی بماند.

پیرهادی اضافه کرد: شهردار تهران تعامل خوبی با اعضای شورای سوم و چهارم دارد. همچنین می تواند برای حل مشکلات پایتخت تعامل خوبی با دولت برقرار کند .

منتخب شورای شهر چهارم با اشاره به توسعه پایتخت در چند سال اخیر و اجرای پروژه هایی که در سطح ملی قابل توجه بوده است گفت: این توسعه هم از لحاظ نرم افزاری بوده و هم سخت افزاری و در صورتی که این مدیریت ادامه پیدا کند ایده هایی که برای تهران طراحی شده ادامه پیدا می کند.

پیرهادی با اشاره به رایزنی هایی که در باره حضور محسن هاشمی در شهرداری تهران می شود گفت: وی از مدیران توانمند شهرداری بوده اما مترو تهران در زمان مدیریت قالیباف توسعه چشمگیری داشت.

به گفته این عضو شورای چهارم شهر تهران، مطرح شدن محسن هاشمی به عنوان شهردار تهران بیشتر از سوی رسانه ها بوده است و گروه و یا شخصی مذاکره جدی با وی نکرده است.

پیرهادی انتخاب شهردار، رئیس شورای شهر و تشکیل کمیسیونهای شورا را از مهمترین اولویتهای اعضای شورای چهارم دانست و گفت: با توجه به افزایش اعضای شورای شهر تهران می توان کمیسیونهای شورا را به 5 تا 6 کمیسیون تخصصی افزایش داد که در حال مطالعه و کار کارشناسی برای تعیین کمیسیونها هستیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر