دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 7381
تاریخ انتشار: 16 آبان 1392 00:12
سرپرست بانک گردشگری در مراسم افتتاح شعبه فردوسی بانک گردشگری از ارائه خدمات سیار بانکی در محل کار مشتریان خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه راه مردم،  علی‌اصغر سفری، با تاکید بر اینکه «بانک گردشگری یک بانک خصوصی است که سهامداران آن از اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بخش های مختلف اقتصادی منجمله صنعت گردشگری هستند»، اظهار داشت: «نگاه ما در این بانک نسبت به ارائه خدمات به مشتریان , مبتنی بر الگوهای نوین و روزآمد است . ما با بازنگری مستمر در نگرش ها و عملکردمان ، بیش از پیش مصمم و متعهد هستیم تا بالاترین کیفیت در ارائه خدمات به مشتریان را از آن خود کنیم .»

وی افزود: بانک گردشگری با 2هزار میلیارد ریال سرمایه کار خود را آغاز نموده که در حال حاضر به 4 هزار میلیارد ریال افزایش یافته و رسیدن به سرمایه 6 هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.
سفری با اشاره به خدمات و محصولات جدید بانک گردشگری اظهار داشت: در کنار شعب عادی , بانک گردشگری از طریق ارائه خدمات فرابانکX2 , امکان ارائه خدمات بانکی در واحدهای محلی24در7 و نیز ارائه خدمات سیار بانکی در محل کار مشتریان خود را فراهم نموده است که این دو از تازه های بانکی بوده و مختص مشتریان بانک گردشگری است.

سرپرست بانک گردشگری تصریح  کرد: مشتریان بانک گردشگری علاوه بر دریافت خدمات بانکداری عادی اینترنتی می توانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی X2،خدمات بانکداری الکترونیکی شرکتی و نیز بانکداری الکترونیکی پیشرفته را با قابلیت هایی به مراتب فراتر از خدمات موجود سایر بانکها در اختیار داشته باشند .

نایب رئیس هیات مدیره بانک گردشگری درباره گردش‌کارت که یکی از محصولات پرطرفدار این بانک است، خاطرنشان کرد: مشتریان بانک گردشگری با افتتاح حساب و دریافت گردش کارت ,  به طور اتوماتیک عضو باشگاه گردشگری ایرانیان شده و علاوه بر استفاده از خدمات و مشاوره های رایگان آن باشگاه , از تخفیفات و امتیازات ویژه در مراکز تفریحی و سیاحتی و فروشگاه ها و مراکز خرید برخوردار شده و در قرعه کشی های مختلف آن باشگاه , شانس خود را آزمایش نموده و در نهایت نیز از وام یک ساله سفر از 1تا 5 میلیون تومان با نرخ سود 14% با بازپرداخت یک ساله بهره مند شوند.

گفتنی‌است، شعبه فردوسی واقع در خیابان انقلاب، بین ایرانشهر و فرصت، شماره 595 ارائه خدمات بانکی برای مشتریان و مراجعان را آغاز کرده‌است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر