شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 73687
تاریخ انتشار: 23 دی 1400 16:36
بالاخره بعد از چند ماه "اسم فامیل بازی" فعالان صنعت خودرو در خصوص اینکه چه کسی مدیرعامل بعدی خودروسازان می شود، با نظر وزیر، محمدعلی تیموری به جای سید جوادسلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد.
به گزارش خط بازار: بالاخره بعد از چند ماه «اسم فامیل بازی» فعالان صنعت خودرو در خصوص اینکه چه کسی مدیرعامل بعدی خودروسازان می شود، با نظر وزیر، محمدعلی تیموری به جای سید جوادسلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد. فارغ از اینکه این انتصاب، انتخاب درستی بوده یا نه، براساس شنیده ها در اولین روز کاری تیموری مدیرعامل جدید سایپا اتفاق عجیبی رخ داده است که ذهن انسان را به یاد "منجیان آخرالزمانی” می اندازد.

شنیده ها حاکی از آن است که تیموری در اولین ساعات کاری خود با حضور در جمع برخی از مدیران ارشد وعده داده که تمام خودروهای ناقص کف پارکینگ طی "یک هفته” تکمیل و آماده تحویل خواهد شد. در صورت صحت این موضوع باید گفت که این وعده عجیب و غریب بیشتر شبیه معجزه است تا یک اقدام فوری عملیاتی. یا مدیرعامل جدید اشراف کافی به صنعت خودرو و مشکلات کنونی آن ندارد و یا عصای موسی در ید بیضا دارد.
 

لازم به ذکر است در حال حاضر حدود 70 هزار خودرو ناقص در پارکینگ های سایپا وجود دارد که قطعات مورد نیاز حدود 30 هزار خودرو در زمان سیدجواد سلیمانی خریداری شده و در حال نصب بر روی خودروها است. لذا تکمیل این30 هزارتا جز کارنامه تیم قبلی به شمار می آید. درخصوص 40 هزار خودرو ناقص دیگر نیز باید منتظر ماند و دید تیم جدید سایپا چگونه عمل خواهد کرد.



منبع: خط بازار

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر