يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 7122
تاریخ انتشار: 08 آبان 1392 01:51
گروه صنعتی هوایار واحد نمونه صادراتی
به گزارش راه مردم،  گروه صنعتی هوایار با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی به عرضه محصولات خود  در این نمایشگاه پرداخت.

قاسم طهماسبی مقدم، مدیر روابط عمومی شرکت هوایار در گفتگو با خبرنگار مهندس نیوز به بیان فعالیتهای شرکت پرداخت و اظهار داشت: شرکت هوایار فعالیت خود را از تیر ماه سال 1377 به منظور تولید کمپرسورهای هوای فشرده در ایران آغاز کرد و با بهره گیری از مشاورین داخلی و خارجی سطح کیفی محصولات خود را به بالاترین درجه ممکن رساند.

وی افزود: هم اکنون این شرکت با دانش فنی تخصصی و پیشرفته ترین فناوری جهانی با مجموعه ای بالغ بر 400 نفر از کارشناسان  کارآزموده در این مجموعه مشغول به فعالیت به است.

طهماسبی مقدم در ادامه گفت: برای اولین بار در کشور ، گروه صنعتی هوایار موفق به تولید نازل سوخت  CNG با استانداردهای مورد تایید داخلی و خارجی شده است که این مهم گام بلندی در تولید داخلی و عدم واردات این محصول به کشور است.

وی بیان کرد: از اهداف این شرکت ارتقاء مداوم کیفیت، گسترش خدمات پس از فروش و  مشتری مداری است. به طوری که در راستای تحقق اهداف فوق شرکت  هوایار موفق به دریافت گواهی نامه استاندارد بین المللی  ایزو  2008- 9001 از شرکت   TUV NORD آلمان گردیده است .

مدیر روابط عمومی شرکت هوایار عنوان کرد: از جمله محصولات شرکت هوایار کمپرسورهای هوا، خشک کننده های هوا و گاز، کمپرسورهای گاز، سیسم های تولید گازهای صنعتی، سیستم های سوخت رسانی CNG، جایگاه سوخت رسان متوسط CNG  می باشد که هم اکنون این شرکت محصولات خود را به کشورهای افغانستان، عراق، تاکستان، آسیای میانه و ارمنستان و... صادر می کند.

طهماسبی مقدم در پایان با اشاره به ارزی بری صادرات این محصولات گفت: صادرات محصولات باعث ارزی بری فراوان برای کشور و سبب عدم خروج ارز از کشور می شود که گامی مهم در جهت تولید ثروت ملی است. همچنین با استفاده از تخصص و دانش متخصصان داخلی سعی در بومی کردن این محصولات داشته ایم به طوری که گروه صنعتی هوایار واحد نمونه صادراتی در استان البرز شناخته شده است. همچنین کاندیدای واحد نمونه صنعتی در کشور است.

منبع: مهندس نیوز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر