شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 68986
تاریخ انتشار: 01 شهريور 1400 19:56
مجلس شورای اسلامی در ادامه كار خود وارد بررسی صلاحیت ، امیر سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی گزینه پیشنهادی وزارت دفاع شد.
امیر آشتیانی، وزیر پیشنهادی دفاع، در تشریح برنامه های خود در صحن علنی مجلس گفت: از رییس جمهور آقای رییسی به واسطه اعتمادی که به این جانب داشتند و نمایندگان فرهیخته و هیات رییسه به جهت حمایت و اعتماد تشکر می کنم. خدمت در دولت ولایی انقلابی و مردمی مایه افتخار است و همکاری و پاسخگویی در فضای اطمینان بخش مردمی مجلس، مایه مباهات است.

نیروهای مسلح در یک انسجام راهبردی گوش به فرماندهی فرمانده قوا آمادگی حضور در صحنه های دفاعی و سازندگی و مواجهه با دشمن را دارد.

خدمتگزاران شما در همه دوره ها در صحنه های مواجهه با فتنه با دشمن داخلی و خارجی و تهدیدات علیه کشور و مخاطرات و بلای طبیعی حضور فعال داشته اند هرجا دشمن قصد شیطنت داشته به گونه ای برخورد شده که منصرف و محزون صحنه را ترک کردند.

آمریکا نماد پوشالی و استکباری قدرت و رژیم غاصب صهیونیستی مظهر گزافه گویی و خیال پردازی و استیصال است که هر از چند گاهی رویا پردازی می کند به درستی می دانند که ایران با تاثیر از عاشورا و تبعیت محض از امام حاضر خود با عزم و اراده راسخ به دنبال گسترش عدالت و امنیت پایدار و حمایت همه جانبه از مقاومت است.

همانگونه که نمایندگان استحضار دارند و در کمیسیون ها مطرح شد، من و همکارانم در وزارت دفاع بر خود فرض می دانیم به بکار گیری منابع و ظرفیت ها پایبند بوده و همه دیدگاه و نظرات کارشناسی نمایندگان را در پیاده سازی اجرای برنامه ها در دستور قرار دهیم.

از ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی اعم از دانشگاه و جامعه علمی و شرکت های دانش بنیان و بنگاه های تولیدی بهره خواهیم گرفت.

 ارتقاء توان رزم نیروهای مسلح، بویژه افزایش توان موشکی و پهپادی از هدف گذاری‌های آتی وزارت دفاع خواهد بود. نیروی‌های مسلح ما به هر اقدام ماجراجویانه پاسخ قاطعانه خواهد داد. خنثی‌سازی توطئه‌ها و تفرقه‌‌افکنی‌ها در بین اعضای نیروهای مسلح، در دستور کار قرار دارد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر