يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 68538
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1400 11:36
سلیمی، عضو هیئت رئیسه: لیست سه‌شنبه ارسال می شود/ پاشایی بهرام، نماینده مجلس: موکول شد به چهارشنبه

لیست کابینه به مجلس نرسید

حجت‌الاسلام سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه لیست اعضای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم به دلیل نهایی نشدن به مجلس ارسال نشده است گفت: این لیست به احتمال خیلی زیاد روز سه‌شنبه به مجلس ارسال خواهد شد.
سخنگوی هیات رییسه گفت: در برخی خبرها گفته شده بود که قرار است امروز یکشنبه اسامی وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس ارائه شود. اما تاکنون لیستی بدست ما نرسیده است. او گفت که مجلس گفت: اخبار منتشر شده در این باره گمانه زنی است. در این حال، یک نماینده مجلس روز سه شنبه و یک نماینده دیگر هم روز چهارشنبه را به عنوان زمان ارسال فهرست کابینه به مجلس عنوان کرده اند.

سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: لیست اعضای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم به دلیل نهایی نشدن به مجلس ارسال نشده است. او به تسنیم گفت که این لیست به احتمال خیلی زیاد روز سه‌شنبه به مجلس ارسال خواهد شد.

در همین حال، سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: تاکنون لیست وزیران پیشنهادی دولت به مجلس ارائه نشده است و اخبار منتشر شده در این باره گمانه زنی است.

سید نظام الدین موسوی درباره لیست وزیران پیشنهادی به ایرنا گفت: در برخی خبرها گفته شده بود که قرار است امروز یکشنبه اسامی وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس ارائه شود. اما تاکنون لیستی بدست ما نرسیده است.

از سوی دیگر، معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و جلفا در توییتی نوشت: با توجه به دستور حضرت آقا در مورد سرعت عمل در تشكيل دولت جديد، صبح آماده دریافت لیست کابینه بودیم، ولی متاسفانه موکول شد به چهارشنبه!! اميدوارم اين زمان صرف شايسته گزينى شود، نه گسترش روابط و به نتيجه رسيدن سهم خواهي ها!
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر