شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 67815
تاریخ انتشار: 24 تير 1400 12:33
محمد رضا طلایی از امضای تفاهم نامه میان شرکت مهرارقام رایانه و اتاق بازرگانی ایران و عمان به ریاست آقای مهندس ضرابی خبر داد.
به گزارش راه امروز: محمد رضا طلایی از امضای تفاهم نامه میان شرکت مهرارقام رایانه و اتاق بازرگانی ایران و عمان به ریاست آقای مهندس ضرابی خبر داد و گفت: نخستین نمایشگاه اختصاصی با نام نمایشگاه مجازی ایران و عمان  و با حضور فعالان اقتصادی دو کشور و در بخش‌های مختلف تجاری٬ صنعتی٬ معدنی٬ کشاورزی٬ دانش بنیان و فناوری اطلاعات بر روی پلتفرم نمایشگاه مجازی ایران برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه تجار بازرگانان صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی ایران در کنار همتایان عمانی خود در زیر چتر نمایشگاه مجازی حضور خواهند داشت

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه می تواند در شرایط کنونی پاندمی کرونا منجر به حضور موثر شرکت های ایرانی در بازارهای هدف باشد.

طلایی گفت: پلتفرم نمایشگاه مجازی با امکانات و زیر ساخت هایی که در اختیار دارد می تواند بنگاه‌های اقتصادی و تجاری را با تمام پتانسیل هایی که دارد به بازرگانان عمانی معرفی کند.

وی ادامه داد: تجار ایرانی برای برقراری ارتباط با بازرگانان عمانی هیچگونه محدودیتی از لحاظ برقراری ارتباط اعم از تصویری، صوتی و معرفی پتانسیل ها، محصولات و خدمات نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: هدف اصلی اتاق مشترک ایران و عمان این است که از طریق برگزاری این نمایشگاه علاوه بر حفظ روابط تجاری ایران و عمان نسبت به افزایش تجارت این دو کشور اقدام بکند و شرکت های ایرانی نیز با استفاده از فناوری اطلاعات بتوانند توسعه کسب و کار در مجامع بین المللی داشته باشند بنابراین امیدواریم این اقدام گام موثری در تقویت روابط تجاری ایران و عمان باشد.

طلایی گفت: نمایشگاه مجازی ایران و عمان از ۷ شهریور تا ۱۴ شهریور سال‌جاری با حضوربنگاه های اقتصادی دو کشوربرگزار می شود و لازم است از اتاق ایران و عمان تشکر کرد که به عنوان اولین اتاق مشترک گام بزرگی برای بهبود روابط تجاری دو کشور با استفاده از بستر شبکه های مجازی برداشته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر