شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 66652
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1400 19:04
معاون شرکت بهنوش: حریق بر اثر افزایش دما بوده؛ خرابکاری تلقی نمی‌شود

آتش سوزی وسیع یکی از کارخانه های غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در محوطه کارخانه تولید مواد نوشیدنی (بهنوش)خبر داد.
ایلنا: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  درباره دود مشاهده شده در منطقه ۲۲ گفت: حریق در یک کارخانه تولید مواد نوشیدنی (بهنوش ) به سامانه ۱۲۵ اعلام شده است. وی خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد مقداری پالت چوبی در فضای باز این کارخانه دچار آتش‌سوزی شده است.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  درباره دود مشاهده شده در منطقه ۲۲ گفت: حریق در یک کارخانه تولید مواد نوشیدنی (بهنوش ) به سامانه ۱۲۵ اعلام شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد مقداری پالت چوبی در فضای باز این کارخانه دچار آتش‌سوزی شده است.

برخی خبرگزاری ها اعلام کردند که شرکت شهر خودرو که مجری فروش و خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو است، کاملا با آتش شرکت بهنوش درگیر شده؛ شرکت بهنوش در ابتدای آزادراه تهران- کرج و شهرخودرو در آغاز جاده مخصوص کرج است.


معاون شرکت بهنوش: حریق بر اثر افزایش دما بوده؛ خرابکاری تلقی نمی‌شود

احمدی، معاون اداری و مالی شرکت بهنوش در این باره گفت: آتش‌سوزی در قسمت انبار پالت شکل گرفته و گرمای زیاد هوا زمینه را برای آتش‌سوزی ایجاد کرده است.

وی افزود: هیچ فردی در این حادثه آسیب ندیده و هیچ کارخانه و تجهیزاتی دچار خسارت نشده است. این محدوده انبار سربازی بود که سوله‌ای نداشت و بر اثر افزایش دما دچار حریق شده و خرابکاری تلقی نمی‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر