شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 66092
تاریخ انتشار: 30 ارديبهشت 1400 23:32
دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران:

صنایع بهداشتی به دنبال صادرات و ارزآوری باشند

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته بر لزوم صادرات و ارزآوری صنایع بهداشتی و شوینده تاکید کرد.
به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران در حاشیه بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته بر لزوم صادرات و ارزآوری صنایع بهداشتی و شوینده تاکید کرد. 


امیرعلی تباشیری  گفت: امروز مشکل بیش از نیمی از تولیدات، مربوط به واردات مواد اولیه است اما در تولید مواد شوینده، به ویژه صابون که مواد اولیه آن شامل چیپس‌های چربی است و به طور کامل در داخل کشور تولید می‌شود، به واردات وابسته نیستیم.


دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان تهران افزود: علاوه بر این می‌توانیم با تکیه بر فناوری‌های موجود در کشور، این مواد و کالای مصرفی را نیز با نوآوری و تنوع‌بخشی به محصولات، به صادرات برسانیم و از این طریق برای کشور ارزآوری کنیم.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان تهران تاکید کرد: در حال حاضر و با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، هر کسب و کاری باید بعد از خودکفایی، بومی‌سازی و ارتقا محصول و رقابت با کالاهای مشابه خارجی، در زمینه صادرات و ارزآوری تلاش کرده و در وضعیت جنگ اقتصادی که درگیر آن هستیم، فعالیت خود را توسعه داده و اشتغال‌زایی کند.


بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از ۲۸ اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا ۳۱ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تهران برپاست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر