شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 58803
تاریخ انتشار: 25 آبان 1399 16:31
وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کمیته‌ای مشترک میان دولت و مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش راه امروزبه نقل از خانه ملت، محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست روز یکشنبه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی که با موضوع ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش برگزار شد، اظهارداشت: موضوع نیروی انسانی از موضوعات مهم آموزش و پرورش است که نمایندگان مجلس نیز حساسیت ویژه‌ای در این خصوص دارند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تحقق اهداف آموزش و پرورش نیز بستگی به برخورداری از نیروی انسانی با کیفیت است که برهمین مبنا ما باید برنامه‌ریزی دقیقی در این حوزه داشته باشیم.

حاجی‌میرزایی یادآور شد: بخشی از نیروهای فعال در آموزش و پرورش باید تبدیل وضع شوند و قانون درباره آنها حکم کرده است که امیدواریم بخشی از این نیروها امسال و بخشی دیگر سال آینده طبق قانون برنامه استخدام آموزش و پرورش شوند.

وی با بیان اینکه نمایندگان نیز دغدغه‌هایی درخصوص معلمان خرید خدمتی، مربیان پیش‌دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی داشتند که نهایتا مقرر شد کمیته مشترکی متشکل از نمایندگانی از آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی و نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل شود تا این موضوع به صورت تفضیلی مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن به کمیسیون ارائه شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر