سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - July 02 2024
کد خبر: 58282
تاریخ انتشار: 15 آبان 1399 01:00
شبکه سی‌ان‌ان در خبری فوری اعلام کرد

بایدن پیروز آراء ایالت «میشیگان»

شبکه سی‌ان‌ان در خبری فوری، بایدن را پیروز آراء ایالت میشیگان اعلام کرد. این ایالت ۱۶ رأی الکترال دارد که باعث نزدیک‌تر شدن بایدن به ۲۷۰ رأی الکترال مورد نیاز برای پیروزی در انتخابات می‌شود.
به گزارش راه امروز:‌ در این گزارش اخبار مربوط به این انتخابات به صورت لحظه به لحظه آورده شده‌اند:

 
ارزیابی «سی‌اِن‌اِن» از نتیجه آراء میشیگان

شبکه سی‌ان‌ان در خبری فوری، بایدن را پیروز آراء ایالت میشیگان اعلام کرد. این ایالت ۱۶ رأی الکترال دارد که باعث نزدیک‌تر شدن بایدن به ۲۷۰ رأی الکترال مورد نیاز برای پیروزی در انتخابات می‌شود.

«فاکس‌نیوز» هم بایدن را پیروز میشیگان اعلام کرد
شبکه فاکس‌نیوز با بیان اینکه بایدن با اختلاف بیش از ۶۰ هزار رأی در ایالت میشیگان پیروز شده، تعدا آراء الکترال او را (با احتساب پیروزی در آریزونا) به رقم ۲۶۴ افزایش داد. با این حساب، او برای پیروزی در انتخابات فقط به ۶ رأی الکترال دیگر نیاز دارد.

آغاز سخنرانی بایدن و هریس در ایالت دِلاوِر

«جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و «کاملا هریس» معاون وی برای سخنرانی در جمع هواداران خود در ایالت دِلاوِر حاضر شدند.

احتمال اعلام نتیجه ایالت نوادا تا پایان روز چهارشنبه

نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد احتمال دارد بر خلاف آنچه گفته شده بود، نتیجه شمارش آراء در ایالت نوادا تا پایان روز چهارشنبه (به وقت محلی) اعلام شود و به روز پنجشنبه کشیده نشود.

ادعای ستاد ترامپ درباره پیروزی در پنسیلوانیا

«بیل استپین» مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ مدعی شد که این نامزد حزب جمهوری‌خواه در ایالت پنسیلوانیا به پیروزی رسیده است.
این در حالی است که بر اساس آمار رسانه‌های آمریکایی و همچنین گفته‌ی فرماندار این ایالت، شمارش آراء در این ایالت هنوز به پایان نرسیده است.

اعتراض  ستاد ترامپ به ارزیابی آسوشیتدپرس و فاکس‌نیوز

ستاد انتخاباتی ترامپ از خبرگزاری آسوشیتدپرس و شبکه فاکس‌نیوز خواست تا پیش‌بینی خود از پیروز شدن «جو بایدن» در ایالت آریزونا را حذف و برعکس کنند.

برچسب ها: بایدن ، میشیگان
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
عناوین مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر