جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 58273
تاریخ انتشار: 14 آبان 1399 20:09
ستاد ترامپ خواستار بازشماری آرا در ویسکانسین شد

پیروزی «بایدن» در ایالت مهم «ویسکانسین»

بایدن در ایالت کلیدی ویسکانسین پیروز شد.
به گزارش راه امروز:‌  رئیس کمیسیون انتخاباتی ویسکانسین در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت همه آرا در این ایالت شمارش شده‌اند و جو بایدن با اختلاف ۲۰۶۹۷ رأی پیروز شده است. این ایالت 10 رای الکترال دارد. 


فرماندار پنسیلوانیا: 
نتایج شمارش آرا احتمالا امروز مشخص نمی‌شود

تام وولف، فرماندار دموکرات ایالت پنسیلوانیا گفته که نتایج این ایالت احتمالا امروز مشخص نمی‌شود. او در کنفرانسی خبری گفت: «ممکن است که امروز نتایج را ندانیم. اما نکته بسیار مهم این است که نتایج دقیقی خواهیم داشت، حتی اگر شمارش آرا کمی طولانی تر از معمول باشد.»

وولف افزود: «دموکراسی ما در این انتخابات در حال آزمایش است. این آزمونی مهم از آرمان‌هایی است که این کشور بر پایه آن بنیاد نهاده شده و قانون بنیادین هر نفر، یک رای، هنوز ادامه دارد و باید در این جا هم ادامه داشته باشد.» به گفته فرماندار پنسیلوانیا، این ایالت، انتخاباتی عادلانه خواهد داشت و این انتخابات عاری از هر گونه نفوذ خارجی خواهد بود.

واکنش ترامپ به چرخش آرا به نفع بایدن
رییس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت:  آنها همه جا در پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان آراء بایدن را پیدا می کنند. این برای کشورمان خیلی بد است. او در توییت دیگری نوشت: «سخت تلاش می‌کنند تا ۵۰۰ هزار رای پیشتازی او را در پنسیلوانیا از بین ببرند- به زودی. به همین ترتیب در میشیگان و جاهای دیگر.»


بایدن در ایالت کلیدی ویسکانسین پیروز شد
رئیس کمیسیون انتخاباتی ویسکانسین در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت همه آرا در این ایالت شمارش شده‌اند و جو بایدن با اختلاف ۲۰۶۹۷ رأی پیروز شده است. این ایالت 10 رای الکترال دارد.  نامزد دموکرات‌ها در ایالت میشیگان هم از ترامپ پیشی گرفته است. به این ترتیب با این تحولات ماراتن انتخابات آمریکا پیچیده‌تر هم شده است. 

ترامپ: پیروزی‌هایم گم شدند؛ عجب!
واکنش توئیتری ترامپ به برگشتن ورق انتخابات: دیشب در ایالت‌های زیر کنترل دموکرات‌ها پیش افتاده بودم و حالا به طرز معجزه‌آسایی تک تک آنها ناپدید شدند.توییتر، این توییت ترامپ را به دلیل «انتشار اطلاعات غیردقیق» علامت‌گذاری کرد

بایدن در میشیگان جلو افتاد

تا این لحظه نامزد دموکرات ها در ایالت کلیدی میشیگان با کسب 49.74درصد آرا در مقابل 48.97درصد آرای ترامپ با فاصله بسیار کمی پیش افتاده است. ترامپ از صبح امروز در میشیگان دست بالا را داشت. حالا امید به کمپین دموکرات‌ها برگشته است. در ویسکانسین هم بایدن همچنان با فاصله اندکی وضعیت بهتری دارد. 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر