شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 57502
تاریخ انتشار: 27 مهر 1399 09:56
نقش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در تثبیت قیمت‌ها

توزیع 26 هزار تُن محصولات تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه این مجموعه بزرگ با در اختیار داشتن 250 میدان و بازار به صورت تمام وقت در خدمت شهروندان است، گفت: این مراکز خدماتی نقش انکارناپذیری در تامین ارزاق و مایحتاج عمومی شهروندان بر عهده دارند.
به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اعلام توزیع 26 هزار تُن محصولات تنظیم بازار در نیمه نخست سال جاری گفت: میادین میوه و تره بار علاوه بر توزیع انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، در عرضه بسیاری از محصولات مورد نیاز شهروندان از جمله شکر، مواد پروتئینی و برنج نیز از سهم بالایی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز 99 از طریق ایجاد 80 جایگاه ویژه، 1580 تُن سیب و پرتقال تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار توزیع شد، اظهار کرد: عرضه 11 هزار و 287 تُن شکر و 5450 تُن برنج تنظیم بازار از جمله خدمات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بوده است.
راد با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان نیز 45 تُن خرمای تنظیم بازار در جایگاه‌های ویژه میادین میوه و تره بار توزیع شد، تصریح کرد: 6504 تُن مرغ، 655 تُن تخم مرغ و 275 تُن گوشت قرمز تنظیم بازار از دیگر خدمات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران محسوب می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این سازمان در کنار دولت و در خدمت مردم است تا جای ممکن نیازهای روزانه و هفتگی خانواده‌ها را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تأمین کند، خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا انواع محصولات تنظیم بازار را به هر میزان که به میادین میوه و تره بار اختصاص پیدا کند، با قیمت مصوب بین عموم شهروندان توزیع نماید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر