دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 57006
تاریخ انتشار: 16 مهر 1399 11:39
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقای درجه ۱۱ شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.
به گزارش راه امروز به نقل از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حسین رجب صلاحی افزود: درجه شهرداری های شیروان در استان خراسان شمالی و ایذه در استان خوزستان به ۹ ارتقاء یافت.
 وی ادامه داد: درجه شهرداری های سراوان در استان سیستان و بلوچستان و کنگاور در استان کرمانشاه نیز به هشت ارتقاء پیدا کرد.
 صلاحی اضافه کرد: درجه شهرداری های اردستان در استان اصفهان، مهران در استان ایلام و نصیر شهر در استان تهران هم به هفت ارتقاء یافت.
 وی همچنین اعلام کرد: درجه شهرداری کیاشهر در استان گیلان به ۶، درجه شهرداری های سیمین شهر در استان گلستان و شهرامام در استان خوزستان به پنج و درجه شهرداری کامو و چوگان در استان اصفهان به سه ارتقاء پیدا کرد.
بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را پس از تائید استانداری به معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کنند.
ارتقای درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب(۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر