يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 54764
تاریخ انتشار: 03 شهريور 1399 12:53
توسط مرکز درمان در منزل (امداد)، از پرسنل و اعضای جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تست تشخیص کووید- 19 (PCR) گرفته شد.
به گزارش  راه امروز به نقل ازایسنا، به دنبال شیوع مجدد ویروس کووید19 و با هدف غربالگری سلامت اعضا، تیم آزمایشگاهی درمان در منزل امداد برای انجام تست کرونا با روش PCR در محل جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی حاضر  شده و  مواردی مانند بررسی سیستم ایمنی کارمندان با روش بایورزونانس (فرکانس‌های زیستی) و همچنین بررسی دمای بدن و میزان اکسیژن محلول در خون به همراه تست کرونا انجام شد.

گفتنی است؛ مرکز درمان در منزل "امداد" جهادد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی علاوه بر اعزام کادر درمان عمومی  و تخصصی  و ارائه خدمات درمان در منزل متناسب با نیاز بیمار، طی ایام شیوع کرونا با آزمایشگاه‌های مجهز و معتبر و مورد تائید وزارت بهداشت قرارداد دارد و در این راستا علاوه بر انجام آزمایش‌های عمومی، بالینی و تخصصی؛ در زمینه انجام تست کرونا در منزل و سازمان‌ها با بهره‌گیری از نمونه‌گیران مجرب و با استفاده از کیت‌های تشخیصی باکیفیت اقدام می‌کند.

در این پایش سلامت مبتنی بر کرونا یک پزشک عمومی و یک متخصص داخلی به‌صورت آنکال و آماده‌به‌خدمت فعال بوده که در موارد خاص اقدامات لازم صورت گیرد.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای بهره‌مندی از مشاوره پزشکی و خدمات درمان در منزل با شماره 72103 تماس گرفته و یا به نشانی emdadclinic.com مراجعه کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر