شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 54657
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1399 15:34
فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ انفجار و آتش سوزی در مهرآباد رخ نداده است. العربیه لحظاتی پیش مدعی انفجار در فرودگاه مهرآباد شده بود.
خبرگزاری العربیه مدعی شده است که در فرودگاه مهرآباد تهران انفجاری رخ داده است و حتی فیلم مربوط به این انفجار نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

اهالی منطقه مهرآباد از وقوع انفجار اظهار بی اطلاعی کردند.

آتش نشانی: انفجاری در فرودگاه مهرآباد گزارش نشده است
سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران گفت: موردی از انفجار یا آتش سوزی در محوطه فرودگاه مهرآباد به سازمان آتش نشانی تهران اعلام نشده است.

وی تاکید داشت: فرودگاه مهرآباد آتش نشانی مخصوص خود را دارد، ولی اگر مورد انفجار یا آتش سوزی بزرگی رخ داده باشد به حتم آتش نشانی تهران را خبر خواهند کرد و کمک خواهند گرفت که چنین موردی اعلام نشده است.

یکی از پرسنا فرودگاه نیز به رکنا گفت: ما موضوع انفجار را شنیده ایم، اما خودمان که در فرودگاه مهرآباد هستیم هیچ صدا یا علایمی از انفجار یا آژیر آمبولانس و ماشین اتش نشانی را نشنیده ایم و تصور می‌کنم دروغ بوده باشد.

فرودگاه مهرآباد: هیچ انفجار و آتش سوزی در مهرآباد رخ نداده است
فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هیچ انفجار و آتش سوزی در مهرآباد رخ نداده است.

به گزارش  راه امروز به نقل ازمهر، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: شب گذشته در این فرودگاه هیچ انفجار و آتش سوزی رخ نداده و ویدئو منتشر شده هیچ ارتباطی با فرودگاه مهرآباد ندارد.

جریان پروازی فرودگاه همچون روز‌های دیگر عادی و در حال انجام است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر