دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 51531
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1398 13:58
رایزنی بازرگانی ایران درافغانستان پاسخگوی تجاردو کشور

بسته شدن مرز ایران و افغانستان شایعه است

رایزن بازرگانی ایران درافغانستان با رد شایعات بسته شدن مرزهای ایران و افغانستان در هفته آینده گفت: تجار به شایعات توجه نکنندو در صورت بروز هر مشکلی در حوزه تجاری و یا رفع ابهامات احتمالی با دفتر رایزنی بازرگانی ایران در کابل تماس بگیرند.
به گزارش راه امروز: رايزن بازرگاني  سفارت جمهوري اسلامي ايران درافغانستان  با رد شايعات مرتبط با بسته شدن مرز بين ايران و افغانستان گفت: با توجه به اهميت بازار افغانستان براي توليدكنندگان و تجار ايراني و افغانستاني و همچنين لزوم توجه به سلامت مردم  دو كشور بخصوص در زمينه جلوگيري از گسترش بيماري كرونا دولت جمهوري اسلامي ايران با گسترش فعاليتهاي بهداشتي و انجام تستهاي لازم از رانندگان  و... در مبادي ورودي و خروجي نسب به انجام كليه امورات گمركي و تحارت اهتمام ويژه دارد.
جوانمرد قصاب، ضمن رد شايعات مرتبط با بسته شدن مرزهاي مشترك با كشور افغانستان گفت: 
متاسفانه در چند روز اخير افرادي با پخش شايعاتي مرتبط با بسته شدن مرزهاي مشترك با كشور افغانستان موجبات نگراني تجار و توليدكندگان دو كشور را فراهم نمودند كه بشدت تكذيب مي گردد و دفتر رايزني بازرگاني سفارت ايران مستقر در كابل به نمايندگي از وزارت صمت و سازمان توسعه تحارت ايران بصورت روزانه عبور و مرور كليه مرزهاي مشترك بين ايران و افغانستان را رصد و نسبت به رفع هر گونه مشكل احتمالي اقدام مي کند و اين دفتر پاسخگوي كليه پرسشهاي تجار دو كشور خواهد بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر