شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 4569
تاریخ انتشار: 10 مهر 1392 18:21
بررسی مواضع این روزهای رسانه سازمان تروریستی مجاهدین خلق درباره موضوعات مهم دیپلماسی ایران، شگفتی آور است. چرا که نشان می دهد مواضع این سازمان انطباق کاملی با برخی گروه ها و رسانه های تندرو داخلی دارد که نسبت به پیروزی های اخیر دستگاه دیپلماسی کشور معترضند.

به گزارش  راه مردم به نقل از خبرنگار «انتخاب» ؛ رسانه این سازمان تروریستی که دستش به خون هزاران تن از هموطنانمان آلوده است، می داند که در صورت کاهش تنش بین ایران و آمریکا، دیگر ته مانده حیات این گروهک تروریستی هم چون دود بر هوا می رود و به همین دلیل، از یک سو برای قوت قلب دادن به هوادارانش و از سوی دیگر تحریک برخی نمایندگان و سناتورهای تندرو آمریکایی ضدایران و تغذیه آنها، بهترین استفاده را از منفی بافی های تندروهای داخل کشور می کند تا مانع هر گونه بهبود جایگاه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر جهان شود.

بغض این سازمان که در سالهای اخیر به دلیل بهانه های ایجادشده توسط مسوولین، ارج و قرب اندکی یافته بود و حتی توانست نام خود را از فهرست گروه های تروریستی وزارت خارجه آمریکا حذف کند، به ویژه از آن است که با مواضع معتدل دولت جدید، دیگر افکار عمومی داخل و خارج، توجهی به این ورشکستگان سیاسی نمی کنند که نمونه آن، فراخوان این سازمان برای تجمع علیه روحانی در سفر اخیر وی به نیویورک بود که بیش از همه به تجمع کودکان و پیرزنان سیاهپوست تبدیل شد که برای اندک جیره ای با پرچم این گروهک ایستادند و مایه فضاحت و آبروریزی این گروهک حتی در رسانه های منتقد جمهوری اسلامی شد.

مسوولان رسانه این گروهک، ضمن تیتر کردن مواضع حیدر مصلحی، روزنامه های کیهان و رسالت و جوان، به ویژه با به هم پیوند دادن تحلیل های روزنامه کیهان، استفاده خود را می کنند و اکنون جای تامل برای این گروه ها و رسانه های به اصطلاح اصولگراست که علت این روند چیست؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر