شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 4535
تاریخ انتشار: 09 مهر 1392 23:57
حسن روحاني رييس‌جمهوري اسلامي ايران در حکمي حجت‌الاسلام والمسلمين علي يونسي را به عنوان « دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي » منصوب کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحاني رييس‌جمهور ايران در حکمي علي يونسي را به عنوان « دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي » منصوب کرد.

متن این حکم  روحاني به اين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم

حجت‌الاسلام والمسلمين جناب آقاي علي يونسي

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند، به موجب اين حکم شما را به عنوان «دستيار ويژه رييس‌جمهور در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي» برمي‌گزينم.

اميد است با عنايات الهي، در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق باشيد.

حسن روحاني

علی یونسی کیست؟

علی یونسی متولد 1330 در شهر نهاوند چهارمین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران است. او دومین وزیر اطلاعات دولت رئیس جمهور سیدمحمد خاتمی پس از استعفای اجباری دری نجف آبادی است.

"تلاش برای جذب مخالفین و تبدیل دشمنان به مخالفین" و "حفظ بیطرفی در منازعات سیاسی" از جمله برنامه های یونسی به هنگام معرفی به مجلس شورای اسلامی برای کسب رای اعتماد به عنوان وزیر اطلاعات است.

وی ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح، ریاست کمیته تحقیق سیدمحمد خاتمی درباره قتل‌های زنجیره‌ای و عضویت در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حسن روحانی را در کارنامه خود دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر