شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 41161
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1396 14:13
با عنایت خاص شهدا، بزرگترین اجتماع خانواده های شهید، سی امین ماه را پشت سر گذاشت...
به گزارش راه امروز: با عنایت خاص شهدا، بزرگترین اجتماع خانواده های شهید، سی امین ماه را پشت سر گذاشت و فرزندان شهدا افتخاری دیگر بر دفتر یادبود پدران شهید و همرزمان ایثارگرشان ثبت کردند. سی ماه استمرار در تکریم صبر و بزرگی خانواده های شهید که زحمتی سی ساله میخواهد برای هموار نمودن راه مقدس و ناهموار زنده نگهداشتن ایثاری که اگر نبود، امروز سربلند و با صلابت نبودیم. دست بوسی از پدران و مادران شهید که قامت خم شده را مزین به قاب عکس فرزند عزیزشان میکنند که بر سینه چسبانده اند، و تعظیم به همسران و برادران و خواهرانی که هنوز چشمی پر اشک در فراق عزیز سفر کرده دارند، تنها خدمتی است که فرزندان شهدا در ازای کم توجهی های روزمره و روزگار، تقدیم پیشگاه این کوه های ایستاده و ایثارگر کرده و میکنند. که درد سوختن را فقط سوخته دل میداند و بس...
پنجشنبه پنجم بهمن ماه در امامزاده صالح، تجلیل کردیم از همدرد های عاشقی که در این ماه راه فراق با یار را آغاز کردند، و اتحاد را مرور کردیم بر پایبندی به نظام و رهبری معظم در مسیر قدم های پدران شهیدمان که یقین داریم تا همیشه با ما هستند.
بعداز مدح و ثنای آل الله توسط حاج محمد اشراقیان، سخنان زیبا و شیوای حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری آنچنان خیل کثیر مستمعین را مجذوب کرد که بیانات ایشان از خاطرات امام راحل ره تا سفارشات به پیروی از رهبر انقلاب بارها تحسین همگان را با اشک شوق و یا ذکر صلوات در پی داشت. ایشان که خود خانواده ی شهید میباشد، آنچنان پدرانه و خوش ذوق با فرزندان شهدا سخن گفتند که گویی سالهاست صمیمیتی دیرینه دارند. محور فرمایشات وی پرهیز از بازی های جناحی و حفظ اتحاد بود که رمز موفقیت در جنگ محسوب میشود. سپس خادمین هیات از جناب آقای ناطق نوری و چند تن از خانواده های شهید جنگ و شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو تجلیل کرده و طاق شال های منقش به نشان هیات فرزندان شهدای اسلام تقدیم ایشان شد. در این مجلس دختر شهید افشاریان از شعرای مطرح جوان کشور قطعه ای تقدیم حاضرین کرد. همچنین این ماه نیز چهره های شاخصی برای تکریم خانواده های شهدا در جلسه حاضر بودند، عزیزانی همچون جناب آقای شهریور (فرماندار محترم شمیرانات)، آقای بهداد سلیمی (قهرمان وزنه برداری)، آقای رضا رودکی (قهرمان جودو)، آقای حسین توکلی (قهرمان وزنه برداری)، آقای حمید صیفی (قهرمان کشتی)، آقای فردین رمضانی (قهرمان رزمی)، و آقای حامد محضرنیا (خواننده) که همگی موجب ترویج این فرهنگ ارزشمند گشتند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر