يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 40788
تاریخ انتشار: 02 دی 1396 14:16
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خبر داد؛

تبدیل فضاهای بی دفاع قلب تهران به پاتوق محلی

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از نورپردازی فضاهای بی دفاع شهری در منطقه خبر داد و گفت: بر همین اساس تقاطع خیابان شهید گمنام و کاج جنوبی نورپردازی شده و در آینده نزدیک به عنوان پاتوق محلی شناخته شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی توضیح داد: بعد از بررسی های صورت گرفته مشخص شد در این نقطه از منطقه امکان تردد شهروندان به راحتی وجود ندارد و تمهیدات مورد نظر به منظور بهبود شرایط این محل در نظر گرفته شد. 

خدامی با بیان اینکه پیش از این نیز پاتوق محلی در خیابان میرزای شیرازی- شهید بهشتی ایجاد شده بود گفت: پس از اتمام کار مترو فضايي كه در تقاطع خيابان ميرزاي شيرازي - شهيد بهشتي چندين سال در اختيار كارگاه مترو بود مجددا به معبر عمومي اضافه شده و پروژه ايجاد لچكي فضاي سبز به همراه پياده راه در این خیابان در دستور کار قرار گرفت.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه شناسایی فضاهای بی دفاع شهری و تبدیل این فضاها به پاتوق محلی سبب افزایش نظم عمومی و رفاه شهروندان خواهد شد گفت: ایجاد فضای سبز و نورپردازی در چنین فضاهایی به زیبایی هرچه بیشتر منطقه نیز کمک می کند. 
خدامی تصریح کرد: بازدید و کنترل روشنایی بوستانها و میادین, پلها و زیر گذرها به صورت شبانه روزی صورت می گیرد.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ همچنین از بر پا شدن چادرهایی در بوستان های قلب تهران به منظور رفاه حال شهروندان بعد از زلزله ۵.۲ ریشتری خبر داد و گفت: فضاهاي عمومي ، بوستانها و سوله هاي بحران و سالن هاي ورزشي باز و پذيراي شهروندان بودند.
خدامی اعلام كرد : به محض وقوع زلزله در شهر تهران ، كليه عوامل اجرايي شهرداري اين منطقه شامل مديران و اكيپهاي معاونت خدمات شهري، ستاد مديريت بحران ، نواحي شش گانه و اكيپهاي فوريتها در سطح محدوده منطقه فعال گرديده و كليه ماشين آلات سبك و سنگين، لودرها بيل هاي مكانيكي تانكرها كاميونها و .. به حالت اماده باش  در آمده و در محل هاي از قبل تعيين شده مستقر شدند.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ اضافه کرد: همه امکانات و زیر ساخت های قلب تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر