شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 397
تاریخ انتشار: 01 تير 1392 23:16
آیا خدا نیکلاس رفن را می‌بخشد/ هانیبال در توکیو
نیکولاس رفن امیدوار است بتواند در فیلم بعدی‌اش که آن هم یک ماجراجویی دیگر است با ستاره فیلم "خیزش والهالا" یعنی مدز میکلسن دانمارکی بازیگر نقش هانیبال در سریال هانیبال دوباره همکاری کند.

به گزارش راه مردم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از رپ، در مصاحبه‌ای که در پیش‌نمایش آخرین فیلم نیکولاس رفن یعنی "فقط خدا می‌بخشد" انجام شد، رفن عنوان کرد که شخصیت میکلسن یعنی "یک چشم" دوباره زنده خواهد شد، آن هم در توکیو.

رفن گفت: شباهت‌هایی بین "خیزش والهالا" و "بران" و "فقط خدا می بخشد" وجود دارد، اما من این ایده را داشتم که مدز میکلسن بتواند به اصلیت های شخصیتش بازگردد اما می خواهم این بار فیلم را در توکیو بسازم.

این فیلم که در سال 2009 ساخته شده بود ماجرای یک جنگجو با قابلیت های ماوراطبیعی را دنبال می‌کرد که از دست وایکینگ‌هایی که او را اسیر کرده بودند، فرار می‌کند و به گروهی از شوالیه‌ها می پیوندد که برای جنگیدن در جنگ های صلیبی به سرزمین مقدس سفر می کنند.

سخت می توان تصور کرد که رفن چطور می خواهد دنباله فیلمی را بسازد که در هزاره اول بعد از میلاد مسیح اتفاق افتاده است، اما رفن در ادامه مصاحبه گفته بود که ماجراجویی های شخصیت یک چشم درباره آینده خواهند بود. همچنین سخت هم می توان تصور کرد که این پروژه به عمل برسد چون رفن در حال حاضر در حال تهیه "باربارلا" برای تلویزیون است و یک فیلم ترسناک که تمام بازیگرانش زن هستند را نیز کارگردانی می کند.

فیلم "فقط خدا می بخشد" بعد از فیلم "بران" دومین همکاری بین رایان گاسلینگ و رفن است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر