دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 39253
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1396 19:30
مخالفت تند قاضي زاده با جهرمی:

شما هيچ اعتقادی به ولايت فقيه نداری

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل تلگرام یک روسی صهیونیستی فراری از روسیه است که به دلیل طرح براندازی علیه ولادیمیر پوتین (رییس جمهوری) از این کشور فرار کرد اما شما با این سرویس هر روز در ارتباطید.

راه امروز: نادر قاضی پور نماینده جنجالی ارومیه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات، به شدت از او انتقاد کرد.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل تلگرام یک روسی صهیونیستی فراری از روسیه است که به دلیل طرح براندازی علیه ولادیمیر پوتین (رییس جمهوری) از این کشور فرار کرد اما شما با این سرویس هر روز در ارتباطید.

«نادر قاضی پور» که در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در مخالفت با انتخاب «محمدجواد آذری جهرمی» به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم سخن می گفت، افزود: ادبیات مدیر تلگرام علیه نظام بی ادبانه و تندتر می شود که احتمالا خط دهی آن از داخل است.

قاضی پور تصریح کرد: فیلترینگ هوشمند شما بی اساس است. حدود 41 میلیارد عکس مبتذل در تلگرام وجود دارد و اینستاگرام قتلگاه جوانان شده است. پس چرا فیلترینگ هوشمند شما شکست خورد؟

وی ادامه داد: علائم نشان می دهد فیلترینگ باعث سرعت گرفتن تلگرام شده است اما شما مشکل تلگرام را حل نکردید.

قاضی پور پرسید: آقای جهرمی، شما گفتید تلگرام تحت کنترل است. پس چطور حادثه تروریستی مجلس را خارجی ها زودتر از ما متوجه شدند؟ چرا برخورد نکردید؟

«آقای جهرمی با وزیر شدن می خواهید سیاست های شخصی واعظی و روحانی را اجرا کنید یا سیاست های بالادستی نظام را؟»

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه در اولویت برنامه ایشان برای جذب دانش و نوآوری از کشورهای صاحب فناوری، توسعه و بازار صادراتی در عرصه داخلی آمده با توجه به فقدان اشراف وی دور از دسترس است.

قاضی پور اضافه کرد: آذری جهرمی در بخش زیرساخت، مدیر عامل بود و با آنکه فرصت کافی داشت اما پیشرفت چشمگیری به دست نیاورد.
قاضی پور تصریح کرد: در گذشته 2 درگاه ورودی داشتیم و اکنون 14 درگاه که باید در این زمینه مناقصه برگزار شود که در این صورت، قیمت اینترنت به یک صدم کاهش می یابد.

وی خطاب به وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: شما برای مبارزه با قاچاق ترافیک چه کردید؟ چون وقتی عضو هیات مدیره رایتل بودید خلاف منافع ملی عمل کردید.

قاضی پور افزود: مگر حق دارید از بیت المال چهار میلیارد ریال به آقازاده ها ببخشید؟ چرا فساد و قاچاق آنان را ضبط نکردید؟

وی تاکید کرد جهرمی هیچ اعتقادی به تولید ملی ندارد و افزود: با وجود دانشمندان عزیز و تولیدکنندگان لوازم مخابراتی آیا سزاوار است همه این وسایل را وارد کنید؟

وی با اشاره به تاثیر واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارد، تاکید کرد «آقای جهرمی هیچ اعتقادی به ولایت فقیه ندارد».
منبع: انتخاب
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر