شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 35425
تاریخ انتشار: 24 فروردين 1396 12:25
غرضی اظهار کرد: من قطعا پیروز می شوم، حرف هایی که برای شما می زنم، اصلا معارض و مخالف ندارد، جز گروه هایی که قدرت در دست دارند.
در سومین روز از ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری وزیر اسبق نفت هم اقدام به کاندیداتوری کرد.

به گزارش راه امروز: رصبح امروز سيدمحمد غرضي با حضور در وزارت کشور بارديگر براي حضور در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کرد.

وی در نشست خبری گفت: اگر افرادی می‌خواهند در ادامه به نفع کس دیگری کنار بکشند اصلا ثبت‌نام نکنند و وقت مردم را نگیرند.

غرضی همچنین در واکنش به کاندیداتوری احمدی نژاد اظهار داشت: احمدی نژاد به هیچ وجه شایستگی ندارد دوباره بر امور مردم حاکم شود.

وی با اشاره به کاندیدادتوری احتمالی قالیباف گفت: بعد از انقلاب، شهرداری تهران با استفاده از رانت رییس جمهور معرفی کرده است، باز هم میخواهد بکند.

غرضی همچنین در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: من قطعا پیروز می شوم، حرف هایی که برای شما می زنم، اصلا معارض و مخالف ندارد، جز گروه هایی که قدرت در دست دارند. 

وی افزود: در دوره ی قبل اعلام کردند من در اکثر استان ها نفر دوم بودم. منتها در طول عمرم هرگز حاضر نیستم به خاطر کسب قدرت، یک قطره خون از دماغ کسی بریزد.

غرضی اضافه کرد: ان شالله این بار موفق می شوم.

وی همچنین با اشاره به مناظرات انتخاباتی گفت: شنیده ایم که اقای روحانی گفته اند که در مناظرات روحانی شرکت نمی کنند، ان شالله که اشتباه باشد، بنده از ایشان دعوت کرده ام که یک مناظره با هم داشته باشیم، اما صداوسیما گفت که وی موافق نیست.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: صداوسیما باید فاصله بین کاندیداها و مردم را کم کند و خودش واسطه نشود. ماشالله 40 یا 100 کانال و شبکه داریم که می توانند در اختیار کاندیداها قرار دهند، تا مردم بی واسطه با انها صحبت کنند، آن زمان معلوم می شود که اوضاع از چه قرار است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر