شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 35261
تاریخ انتشار: 18 فروردين 1396 17:50
سید صولت مرتضوی که به نمایندگی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، پیام شفاهی حجت الاسلام رئیسی به دومین مجمع ملی جبهه مردمی را قرائت کرد.
راه امروز: سید صولت مرتضوی که به نمایندگی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، پیام شفاهی حجت الاسلام رئیسی به دومین مجمع ملی جبهه مردمی را قرائت کرد.

وی برهمین اساس اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی از حسن نظر و عنایت همه بزرگوارانی که از ایشان دعوت کردند تا داوطلبی انتخابات ریاست‌جمهوری را بپذیرند، سپاسگزاری کرده و پیامی ارسال کردند که بنده ابلاغ کنم.

مرتضوی افزود: همه شما هم شناسنامه و هم کارنامه آقای رئیسی را از بنده بهتر می‌دانید و انشاءالله در آینده‌ای نزدیک برنامه ایشان به سمع و نظر همگان خواهد رسید اما نظر به مراجعات مکرر و درخواست‌های متعدد با اقدامی که ایشان دیروز  انجام داده و از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات استعفا داد، رسما پذیرش داوطلبی خود را اعلام کرده و گفتند ما این موضوع را ابلاغ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات جدی است، تصریح کرد: امیدواریم با قوت و قدرت در این عرصه با حمایت همه جانبه شما این نقش‌آفرینی صورت بگیرد.
منبع: شوشان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر