يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 34166
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1395 13:31
شرکت آسان پرداخت (آپ) در هفتمين نمايشگاه کار، پذيراي کارجويان و دانش آموختگان بود. اين نمايشگاه فرصتي بود تا فارغ التحصيلان و دانشجويان و علاقه مندان بتوانند از نزديک با فعاليت هاي شرکت آسان پرداخت آشنا شوند.


راه امروز: شرکت آسان پرداخت (آپ) در هفتمين نمايشگاه کار، پذيراي کارجويان و دانش آموختگان بود. اين نمايشگاه فرصتي بود تا فارغ التحصيلان و دانشجويان و علاقه مندان بتوانند از نزديک با فعاليت هاي شرکت آسان پرداخت آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت،در اختتاميه اين نمايشگاه که در دانشگاه صنعتي شريف به مدت سه روز برگزار شد طبق دعوت به عمل آمده آسان پرداخت از دوستداران و علاقه مندان، حدوداً 1000 رزومه براي حضور در اين شرکت جمع آوري شد که تمامي اين رزومه ها با دقت بررسي و بر حسب علاقه مندي و توانايي داوطلبان بهترين موقعيت شغلي موجود به آنها پيشنهاد مي شود.

شرکت آسان پرداخت که از طرف مدير عامل بورس ايران به عنوان موفقترين استارت آپ معرفي شده و از شرکت هاي دانش بنيان مي باشد از تمامي ايده هاي نو و جديد استقبال نموده و با اين هدف که راه حمايت از اين ايده ها را باز و با جذب نيروهاي جوان گام هاي موثرتري را بردارد در اين دوره از نمايشگاهها شرکت نموده است.

( آپ) رتبه اول حوزه پرداخت در بين صد شرکت برتر ايراني ضمن تشکر از اطمينان و استقبالي که همه عزيزان براي حضور و فعاليت در اين شرکت داشتند اميدوار است که بتواند همواره فرصت هاي شغلي بيشتري را براي جوانان فراهم و از آنان حمايت نمايد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر