شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 33934
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1395 13:10
لاریجانی در مراسم امروز استیضاح وزیر راه در جواب نمایندگان گفت: زود قضاوت فرمودید. چیزی به نام لابی گری وجود نداشت. استیضاح که مطرح شد، به برنامه و بودجه خورد که 6 هفته صبح تا شب در خدمتتان بودیم و کمیسیون نمی توانست جلسه بگذارد.
 راه امروز: رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: لابی گری در استیضاح وزیر راه و شهرسازی وجود نداشت، زود قضاوت نکنید.
 محمد جواد ابطحی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیات رییسه مجلس افزود: استیضاح وزیر راه و شهرسازی بعد از سانحه قطار سمنان مطرح شد، اما در هیات رییسه باقی ماند.
وی ادامه داد: به مردم بگویید چقدر طول کشید استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس به جریان بیفتد، آیا این مساله خلاف آیین نامه نیست؟
نماینده مردم خمینی شهر ادامه داد: رسیدگی به برنامه ششم توسعه انجام و زمان از نمایندگان برای طرح استیضاح گرفته شد. استیضاح ‌های بعدی نیز در مجلس به این شکل دنبال خواهد شد، در حالی که قبلا لابی ‌گری در هیات رییسه انجام نمی ‌گرفت.
رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: زود قضاوت فرمودید. چیزی به نام لابی گری وجود نداشت. استیضاح که مطرح شد، به برنامه و بودجه خورد که 6 هفته صبح تا شب در خدمتتان بودیم و کمیسیون نمی توانست جلسه بگذارد. 
علی لاریجانی افزود: ما موضوع را به کمیسیون ارجاع دادیم. کمیسیون امکان رسیدگی به موضوع را نداشت، بعد از این که بحث برنامه و بودجه تمام شد، مساله را بررسی کردند و فرستادند و ما در اولین جلسه اعلام کردیم، هیچ تخلفی صورت نگرفته است.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر